Contractarea în vederea achiziționării a 6 loturi de produse care prezintă următoarele tipuri de echipamente :LOT nr. 1
– Ghilotină electrică de tăiat hârtie, conform fișei echipamentului FP-FT.22-1019.v.I. anexată la Caiet de sarcini, CPV 30122100-1.
LOT nr. 2 – Capsator cu rolă de sârmă, conform fișei echipamentului FP-FT.22-1023.v.I. anexată la Caiet de sarcini, CPV 30122100-1.LOT
nr. 3 – Echipament d...
Contractarea în vederea achiziționării a 6 loturi de produse care prezintă următoarele tipuri de echipamente :LOT nr. 1
– Ghilotină electrică de tăiat hârtie, conform fișei echipamentului FP-FT.22-1019.v.I. anexată la Caiet de sarcini, CPV 30122100-1.
LOT nr. 2 – Capsator cu rolă de sârmă, conform fișei echipamentului FP-FT.22-1023.v.I. anexată la Caiet de sarcini, CPV 30122100-1.LOT
nr. 3 – Echipament de plastifiat o față, conform fișei echipamentului FP-FT.22-1020.v.I. anexată la Caiet de sarcini, CPV
30122100-1.LOT nr. 4 – Echipament de broșat cu termoclei, conform fișei echipamentului FP-FT.22-1021.v.I. anexată la Caiet
de sarcini, CPV 30122100-1.LOT nr. 5 – Echipament de fălțuit/biguit, conform fișei echipamentului FP-FT.22-1022.v.I. anexată
la Caiet de sarcini, CPV 30122100-1.LOT nr. 6 –Echipament de tipărit digital, conform fișă echipament nr. J-5012 din 03.10.2022,
anexată la caiet de sarcini, CPV 30122100-1. Obiectul contractării îl reprezintă livrarea/acceptanța echipamentului/echipamentelor,
instructajul privind utilizarea echipamentului/echipamentelor, punerea în stare de funcționalitate a echipamentului/echipamentelor,
acordarea garanției și asigurarea de servicii postgaranție contracostDurata contractului de furnizare : 22.12.2023