Feedback
I.D.: 97245769

Furnizare echipamente medicale de imagistică (2 loturi), inclusiv operaţiuni accesorii de instalare, punere în funcţiune şi mentenanţă pe perioada de garanţie

Data publicarii
16.05.24 Exista 34.002 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33110000-4 50420000-5 51410000-9 33115000-9 33111650-2
Termenul limita pentru depunere:
18.06.24
Pretul estimativ:
4.138.655,46 RON - 4.138.655,46 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 16.05.24 Publicat la 07.06.24 Publicat la 11.06.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul viitorului contract îl reprezintă furnizarea a 2echipamente medicale de imagistică, împărţite în 2 loturi, inclusiv serviciile accesorii de instalare, punere în funcţiune, instruire a personalului pentru utilizare, mentenanţă şi service în perioada de garanţie a echipamentelor. Valoarea estimată totală a echipamentelor medicale aferente celor 2 loturi, este de 4.138.655,46 lei (fără TVA), din care: (1) Pent...
Obiectul viitorului contract îl reprezintă furnizarea a 2echipamente medicale de imagistică, împărţite în 2 loturi, inclusiv serviciile accesorii de instalare, punere în funcţiune, instruire a personalului pentru utilizare, mentenanţă şi service în perioada de garanţie a echipamentelor. Valoarea estimată totală a echipamentelor medicale aferente celor 2 loturi, este de 4.138.655,46 lei (fără TVA), din care: (1) Pentru lotul 1 - "Computer tomograf cu staţie de postprocesare" - 2.356.302,52 lei (fără TVA) (2) Pentru lotul 2 - "Mamograf cu tomosinteză" - 1.782.352,94 lei (fără TVA) Specificaţiile tehnice ale fiecărui echipament medical în parte se regăsesc în fişele tehnice anexate caietului de sarcini. În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: a) termenul limită de primire a solicitărilor de clarificări: 14 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor; b) termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi concret la toate solicitările de clarificări: în a 11 zi, înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente medicale de imagistică (2 loturi), inclusiv operațiuni accesorii de instalare, punere în funcțiune și mentenanță pe perioada de garanție 18.06.24
Furnizare echipamente medicale de imagistică (2 loturi), inclusiv operațiuni accesorii de instalare, punere în funcțiune și mentenanță pe perioada de garanție 18.06.24
Furnizare echipamente medicale de imagistică (2 loturi), inclusiv operațiuni accesorii de instalare, punere în funcțiune și mentenanță pe perioada de garanție  
Furnizare echipamente medicale, inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (11 loturi) în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare de către Spitalul Municipal Adjud, spital suport COVID-19" SMIS 139917 04.09.23
Furnizare echipamente medicale, inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (16 loturi) în cadrul proiectului "Dotarea cu echipamente si sisteme medicale pentru gestionarea crizei sanitare de catre Spitalul Municipal Adjud, spital suport COVID-19" SMIS 140666 06.09.21
Furnizare echipamente medicale, inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (27 loturi) în cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii de gestionare a crizei sanitare de către Spitalul Municipal Adjud, spital suport COVID-19" SMIS 139917 07.05.21
Furnizare echipamente spălătorie (uscător şi calandru), inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (2 loturi). 05.02.21
Furnizare echipamente spălătorie (maşini de spălat, uscător, calandru), inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (3 loturi). 21.12.20
Dotarea cu laboratoare inteligente a Liceului de Artă "Gheorghe Tattarescu". 05.08.24
Furnizare dezinfectanţi (2 loturi) 23.01.23