Obiectul achizitiei il constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE, CONSUMABILE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE,de natura activelor corporale si necorporale, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.
Astfel, potrivit estimării aferente produselor ce urmează a fi achiziţionate, rezultă următoarele valori estimate, exprimate în lei fără TVA, pentru fiecare lot:
- LOT 1 - DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU DIAGNOSTIC SI TRA...
Obiectul achizitiei il constituie FURNIZARE ECHIPAMENTE MEDICALE, CONSUMABILE SI ECHIPAMENTE DE PROTECTIE,de natura activelor corporale si necorporale, in conformitate cu prevederile Caietului de Sarcini.
Astfel, potrivit estimării aferente produselor ce urmează a fi achiziţionate, rezultă următoarele valori estimate, exprimate în lei fără TVA, pentru fiecare lot:
- LOT 1 - DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU DIAGNOSTIC SI TRATAMENT CU RADIATII IONIZATE - valoare estimata - 2509287.73 lei fara TVA
- LOT 2 - DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU IMAGISTICA - valoare estimata - 1801618.17 lei fara TVA
- LOT 3 - DISPOZITIVE MEDICALE PENTRU UZ GENERAL - valoare estimata - 2695710.61 lei fara TVA
- LOT 4 – DEZINFECTIE,TRIAJ SI GAZE valoare estimata - 3141603.91 lei fara TVA
- LOT 5 -DEZINFETANTI valoare estimata -382,871.8320 lei fara TVA
- LOT 6-CONSUMABILE MEDICALE ECHIPAMENTE DE PROTECTIE valoare estimata - 26473432.20 lei fara TVA
- LOT 7 - CONSUMABILE LABORATOR - valoare estimata - 68,213.65 lei fara TVA
Valoare estimata totală, exprimată în lei fără TVA a contractului este de 37 072 738.10 lei fara TVA
Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.