Feedback
I.D.: 49878373

Furnizare echipamente IT&C şi soft aferent

Data publicarii
22.09.20 Exista 233.008 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
28.09.20
Pretul estimativ:
19.320,00 RON - 19.320,00 RON
Documente participare:
  1. Cerinte minime pentru ofertanti_SCUT_echipamente IT.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezentul contract are ca obiect achiziţionarea următoarelor echipamente IT&C şi soft aferent: Laptop - 2 buc, Windows - 2 buc, Office - 2 buc, Multifuncţional A4 - 1 buc, Aparat foto - 1 buc şi Videoproiector - 1 buc. Toate echipamentele vor include cablurile, conectica şi orice alte accesorii necesare instalării şi punerii în funcţiune, acestea fiind incluse în preţurile ofertate. Bunurile ofertate trebuie sa respecte sp...
Prezentul contract are ca obiect achiziţionarea următoarelor echipamente IT&C şi soft aferent: Laptop - 2 buc, Windows - 2 buc, Office - 2 buc, Multifuncţional A4 - 1 buc, Aparat foto - 1 buc şi Videoproiector - 1 buc. Toate echipamentele vor include cablurile, conectica şi orice alte accesorii necesare instalării şi punerii în funcţiune, acestea fiind incluse în preţurile ofertate. Bunurile ofertate trebuie sa respecte specificaţiile tehnice minime obligatorii, prezentate în documentul de cerinţe minime ataşat. Fiecare specificaţie tehnică menţionată în documentul ataşat va fi evidenţiată în mod obligatoriu, în cadrul propunerii tehnice. Vor fi luate în considerare doar ofertele care îndeplinesc specificaţiile minime, egale sau mai avantajoase faţă de cele minime prescrise. Bunurile vor fi livrate la sediul autorităţii contractante, în termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului de achiziţie, fiind însoţite de următoarele documente: factură fiscală; aviz de însoţire a mărfii; certificate de garanţie; ghiduri de utilizare / manuale de operare în limba română; certificate de calitate / declaraţii de conformitate. Transferul de proprietate şi responsabilitate a bunurilor către autoritatea contractantă se va face odată cu recepţia acestora, la livrare, care va fi consemnată în cadrul unui proces-verbal de predare-primire. Perioada de garanţie a fiecărui echipament care face obiectul contractului de achiziţie este de minim 12 luni, începând de la data acceptării şi recepţiei acestora. Pe tot parcursul perioadei de garanţie, furnizorul va asigura, cu titlu gratuit, mentenanţa corectivă a echipamentelor, respectând condiţiile şi termenele din documentul de cerinţe minime ataşat. Perioada de garanţie a echipamentelor se va prelungi automat cu durata de nefuncţionare a acestora, din cauza eventualelor defecţiuni apărute. Durata contractului de achiziţie: 13 luni de la semnarea de către părţi, acoperind termenele de livrare şi garanţie. Sursa de finanţare: Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, pentru derularea proiectului POCU/738/4/20/135445 ,,Casa noastră". Plafoane valorice unitare maxime pentru anumite echipamente ce fac obiectul contractului de achiziţie, conform condiţiilor programului de finanţare: • Laptop: maxim 3.361,64 lei fără TVA • Videoproiector: maxim 2.100,84 lei fără TVA • Multifuncţională: maxim 10.084,03 fără TVA
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente IT&C şi soft aferent 28.09.20
ACHIZIŢIE SISTEM INTEGRAT AUDIO, ILUMINAT ŞI VIDEO - LOT 1: ACHIZIŢIE SISTEM AUDIO, LOT 2: ACHIZIŢIE SISTEM ILUMINAT ŞI VIDEO  
achizitie autovehicul blindat pentru transport valori (autospecială), 1 buc  
AMENAJARE ŞI DOTARE SPAŢII VERZI, LOCURI DE JOACĂ, ZONE PIETONALE ŞI DE AGREMENT ÎN COMUNA PREJMER  
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE DE TIPĂRIRE ŞI GRAFICĂ PENTRU ACTIVITĂŢI PUBLICE DE AGREMENT, INFORMARE TURISTICĂ ŞI CULTURALE ÎN COMUNA VAMA BUZĂULUI  
ACHIZIŢIE ECHIPAMENTE DE TIPĂRIRE ŞI GRAFICĂ PENTRU ACTIVITĂŢI PUBLICE DE AGREMENT, INFORMARE TURISTICĂ ŞI CULTURALE ÎN COMUNA VAMA BUZĂULUI  
ACHIZIŢIE TABLETE PENTRU UZ ŞCOLAR, CU ACCES LA INTERNET, PENTRU DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE ÎN MEDIUL ON-LINE, ÎN COMUNA VAMA BUZĂULUI, JUDEŢUL BRAŞOV  
ACHIZIŢIE TABLETE PENTRU UZ ŞCOLAR, CU ACCES LA INTERNET, PENTRU DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR DIDACTICE ÎN MEDIUL ON-LINE, ÎN COMUNA VAMA BUZĂULUI, JUDEŢUL BRAŞOV  
ACHIZIŢIE PACHETE SERVICII DE TRAFIC LUNAR DE DATE CU TABLETE INCLUSE PENTRU DESFĂŞURAREA ACTIVITĂŢILOR DE ÎNVĂŢARE ON-LINE ÎN CADRUL UNITĂŢILOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT DIN COMUNA PREJMER, JUDEŢUL BRAŞOV  
Servicii de proiectare şi asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţia lucrărilor pentru obiectivul de investiţie ,,Modernizare şi reabilitare drumuri comunale şi străzi în comuna Vama Buzăului, judeţul Braşov"