Feedback
I.D.: 101730241

Furnizare echipamente IT&C destinate digitalizării fluxurilor de lucru de la nivelul Spitalului, în cadrul proiectului "Digitalizarea fluxurilor de lucru spitaliceşti şi integrare Speech To Text şi Soluţii de Imagistică medicală în HIS (Hospital Information System)"

Data publicarii
23.08.24
Coduri CPV
32420000-3 32341000-5 30232110-8 30233153-8 48000000-8 30213000-5
Termenul limita pentru depunere:
30.09.24
Pretul estimativ:
4.311.563,06 RON - 4.311.563,06 RON
Documente participare:
  1. 1.2. Instructiuni pentru ofertanti SEAP-semnat.doc
  2. 2. Caiet de sarcini echipamente-semnat.doc
  3. 2.1. Anexa 1 Specificatii tehnice -semnat.doc
Locul realizarii:
Bucureşti, Ilfov
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
II.1.4) Descriere succintă: În cadrul acestei procedurii se doreşte achiziţionarea de echipamente specializate de infrastructură hardware, soluţii şi dispozitive periferice din zona end-user, cu specificaţiile tehnice minime din Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute la pct. 3.3.1. din Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub). În conformitate cu p...
II.1.4) Descriere succintă: În cadrul acestei procedurii se doreşte achiziţionarea de echipamente specializate de infrastructură hardware, soluţii şi dispozitive periferice din zona end-user, cu specificaţiile tehnice minime din Caietul de sarcini şi în cantităţile prevăzute la pct. 3.3.1. din Caietul de sarcini. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub). În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea contractantă - Achizitorul stabileşte termenul limită în care operatorii economici pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare, după cum urmează: 1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractantă - Achizitorul va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificari a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritate contractantă - Achizitor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu