Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractelor de furnizare echipamente IT standard și digitale, inclusiv
operațiunile cu titlu accesoriu (transport, instalare, punere în funcțiune, testare echipamente, instruirea utilizatorilor,
mentenanța corectivă/preventivă în perioada de garanție și suportul tehnic) din cadrul unităților de învățământ preuniversitar
beneficiare ale proiectului ”Dota...
Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractelor de furnizare echipamente IT standard și digitale, inclusiv
operațiunile cu titlu accesoriu (transport, instalare, punere în funcțiune, testare echipamente, instruirea utilizatorilor,
mentenanța corectivă/preventivă în perioada de garanție și suportul tehnic) din cadrul unităților de învățământ preuniversitar
beneficiare ale proiectului ”Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale pentru CSEI Albatros, CSEI Delfinul,
CSEI Maria Montessori și Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Constanța în vederea îmbunătățirii actului
educațional cod F-PNRR-Dotari-2023-1998, Apelul de proiecte „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale
a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe”. Prin acest proiect se urmărește îmbunătățirea actului educațional
prin dotarea sălilor de clasă din cadrul unităților de învățământ și a unității conexe vizate, unde elevii și cadrele didactice,
respectiv personalul special (profesori psihologi, logoped, psihopedagog etc.) vor beneficia de o infrastructură modernă dotată
cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale. Obiectul contractelor îl constituie furnizarea de echipamente IT
standard și digitale: display-uri interactive (table interactive) cu suport (lot 1), laptop-uri (lot 2), multifuncționale
(lot 3), scannere documente portabile (lot 4), sisteme sunet + sistem Hi-Fi + boxă (lot 5), camere videoconferință, videoproiectoare,
router și laminator (lot 6). Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare,
numai prin SICAP, cu cel puțin 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) și alin.
(2) din Legea 98/2016. În măsura în care solicitările de clarificări sau informații suplimentare au fost adresate în termenul
prevăzut anterior, răspunsul autorității contractante va fi publicat în SICAP cu cel puțin 11 zile înainte de data limită
de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin.(2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor
adresate prin altă modalitate de comunicare sau ulterioare termenului limită stabilit.