Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractelor de furnizare echipamente IT standard şi digitale, inclusiv operaţiunile cu titlu accesoriu (transport, instalare, punere în funcţiune, testare echipamente, instruirea utilizatorilor, mentenanţa corectivă/preventivă în perioada de garanţie şi suportul tehnic) din cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar beneficiare ale proiectului "Dotarea cu mobilier, m...
Scopul aplicării prezentei proceduri este atribuirea contractelor de furnizare echipamente IT standard şi digitale, inclusiv operaţiunile cu titlu accesoriu (transport, instalare, punere în funcţiune, testare echipamente, instruirea utilizatorilor, mentenanţa corectivă/preventivă în perioada de garanţie şi suportul tehnic) din cadrul unităţilor de învăţământ preuniversitar beneficiare ale proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale pentru CSEI Albatros, CSEI Delfinul, CSEI Maria Montessori şi Centrul Judeţean de Resurse şi Asistenţă Educaţională Constanţa în vederea îmbunătăţirii actului educaţional cod F-PNRR-Dotari-2023-1998, Apelul de proiecte "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe". Prin acest proiect se urmăreşte îmbunătăţirea actului educaţional prin dotarea sălilor de clasă din cadrul unităţilor de învăţământ şi a unităţii conexe vizate, unde elevii şi cadrele didactice, respectiv personalul special (profesori psihologi, logoped, psihopedagog etc.) vor beneficia de o infrastructură modernă dotată cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale. Obiectul contractelor îl constituie furnizarea de echipamente IT standard şi digitale: display-uri interactive (table interactive) cu suport (lot 1), laptop-uri (lot 2), multifuncţionale (lot 3), scannere documente portabile (lot 4), sisteme sunet + sistem Hi-Fi + boxă (lot 5), camere videoconferinţă, videoproiectoare, router şi laminator (lot 6). Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare, numai prin SICAP, cu cel puţin 18 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 160 alin. (1) şi alin. (2) din Legea 98/2016. În măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, răspunsul autorităţii contractante va fi publicat în SICAP cu cel puţin 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin.(2) din Legea 98/2016, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau ulterioare termenului limită stabilit.