Feedback
I.D.: 107363060

Furnizare echipamente IT si soluţii software în cadrul proiectului PNRR "Digitalizarea - un pas spre performanţă !"

Data publicarii
23.12.24
Coduri CPV
48000000-8 30213100-6 30213200-7 30213300-8 30232150-0 31154000-0 32232000-8 32413100-2 32420000-3 32522000-8 39173000-5 48820000-2 30210000-4 32500000-8
Termenul limita pentru depunere:
27.01.25
Pretul estimativ:
2.171.329,76 RON - 2.171.329,76 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1234330.pdf
  2. AnexaSpecificatii-semnat.pdf
  3. InstructiuniCatreOfertanti-semnat.pdf
Locul realizarii:
Bistriţa-Năsăud
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contract de furnizare echipamente IT si soluţii software în cadrul proiectului PNRR – Componenta C7 - Transformare digitală; I3. - Realizarea sistemului de eHealth şi telemedicină; I3.2 - Digitalizarea instituţiilor cu atribuţii în domeniul sanitar aflate în subordinea MS COD APEL MS-732, in conformitate cu prevederile documentatie de atribuire si in baza Contractului de finanţare nr. 1418/32/I3.2/17.04.2024. Obiectul ...
Contract de furnizare echipamente IT si soluţii software în cadrul proiectului PNRR – Componenta C7 - Transformare digitală; I3. - Realizarea sistemului de eHealth şi telemedicină; I3.2 - Digitalizarea instituţiilor cu atribuţii în domeniul sanitar aflate în subordinea MS COD APEL MS-732, in conformitate cu prevederile documentatie de atribuire si in baza Contractului de finanţare nr. 1418/32/I3.2/17.04.2024. Obiectul prezentului Contract îl reprezintă FURNIZAREA DE ECHIPAMENTE IT SI SOLUŢII SOFTWARE precum si asigurarea activităţilor specifice de instalare, punere în funcţiune, service în perioada de garanţie a acestora, instruirea personalului şi orice altă obligaţie prevăzută prin Caietul de sarcini. Prin prezentul proiect se urmăreşte dezvoltarea digitală a activităţilor, proceselor şi fluxurilor SAJ-BN, achiziţionarea şi instalarea de echipamente noi, moderne şi performante, precum si implementarea unor aplicaţii informatice noi. Cantitatile necesare sunt conform cap. 3 din caietul de sarcini. Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din instructiunile pentru ofertanti, respectiv 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu