Inspectoratul Şcolar Judeţean Caraş Severin a obţinut finanţare în cadrul apelului de proiecte POCU/665/6 pentru proiectul " Abilităţi Dobândite prin Şcoală în judeţele Caraş Severin şi Mehedinţi", cod 135363.
În cadrul proiectului sunt necesare o serie de echipamente IT ce vor fi utilizate pentru activităţile derulate
Laptopuri-22 bucati;
Licente Sistem de operare-22 de bucati, Office-22 de bucati, Antivirus-22 ...
Inspectoratul Şcolar Judeţean Caraş Severin a obţinut finanţare în cadrul apelului de proiecte POCU/665/6 pentru proiectul " Abilităţi Dobândite prin Şcoală în judeţele Caraş Severin şi Mehedinţi", cod 135363.
În cadrul proiectului sunt necesare o serie de echipamente IT ce vor fi utilizate pentru activităţile derulate
Laptopuri-22 bucati;
Licente Sistem de operare-22 de bucati, Office-22 de bucati, Antivirus-22 de bucati.
Imprimante-17 bucăţi
Proiectul se va desfasura in 17 de unitati scolare si structurile acestora din jud Caras-Severin şi Mehedinti (5 unitati) si va implica inserarea in prog A Doua Sansa a 600 de persoane fara studii sau cu studii primare incomplete,cat si participarea la programe de dezvoltare profesionala/imbunatatire de competente in vederea promovarii unor servicii educationale de calitate orientate pe nevoile GT a 515 cadre didactice din invatamantul preuniversitar,personal de sprijin si auxiliar din scoli,echipe manageriale din scoli.Din cele 600 de persoane care vor intra in program vor fi selectate minim 363 cu domiciliul in mediul rural si 207 persoane apartinand minoritatii roma. Proiectul este in concordanta cu documentele strategice relevante si vizeaza masuri concrete prin care contribuie la realizarea obiectivelor acestora(Strateg Naţională privind Reducerea Parasirii Timpurii a Scolii, Strateg Naţională privind Incluziunea Socială a Cetăţenilor Români Aparţinând Minorităţii Roma,Strateg Naţionalăde Invatare pe tot Parcursul Vietii,Strateg pt incluziunea sociala si reducerea saraciei,PNR,RST 2017,AP, ADR V şi SV Oltenia).
In conformitate cu prevederile art.160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art.160 alin. (2) si art.161 alin.(2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare cu 3 zile înainte de data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor .