Feedback
I.D.: 31447373

Furnizare ECHIPAMENTE IT, respectiv achiziţia a 121 unităţi centrale (PC) şi 52 monitoare, produse necesare în vederea asigurării bunei desfăşurări a activităţii la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanţa, după cum urmează: • lot 1: „UNITĂŢI CENTRALE”; • lot 2: ” MONITOARE”; Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor); AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info sup

Data publicarii
22.10.18 Exista 40.051 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30141200-1
Termenul limita pentru depunere:
07.11.18
Pretul estimativ:
288.004,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1021604.zip
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul prezentei achiziţii este reprezentat de achiziţionarea a 121 unităţi centrale (PC) şi 52 monitoare, produse necesare în vederea asigurării bunei desfăşurări a activităţii la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanţa, în vederea oferirii unor servicii sociale de calitate în conformitate cu standardele în vigoare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare ECHIPAMENTE IT, respectiv achiziţia a 121 unităţi centrale (PC) şi 52 monitoare, produse necesare în vederea asigurării bunei desfăşurări a activităţii la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanţa, după cum urmează: lot 1: "UNITĂŢI CENTRALE"; lot 2: " MONITOARE"; Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor); AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.  
Serviciul de asigurare de personal calificat pentru întreţinerea instalaţiilor interioare la parcarea supraetajata în staţiunea Mamaia şi funcţionarea echipamentelor la pasarelele din staţiunea Mamaia şi Stadionul “Gheorghe Hagi" Constanţa Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. A.C. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.  
Serviciul de asigurare de personal calificat pentru întreţinerea instalaţiilor interioare la parcarea supraetajata în staţiunea Mamaia şi funcţionarea echipamentelor la pasarelele din staţiunea Mamaia şi Stadionul “Gheorghe Hagi” Constanţa Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. A.C. va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. 22.07.19
Furnizare legume, fructe si fructe cu coaja. Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru hranirea persoanelor aflate in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile p  
Furnizare legume, fructe si fructe cu coaja. Se are in vedere incheierea unor acorduri-cadru de furnizare alimente pentru hranirea persoanelor aflate in centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Constanta, in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte. Autoritatea contractanta nu este obligata sa achizitioneze intreaga cantitate maxima estimata a acordului cadru. AC va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/info suplimentare, in a 10-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Numarul de zile p 15.10.18
Contract de Achiziţie Publică de Servicii de Proiectare, respectiv elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului "SPRIJIN PENTRU O VIAŢĂ NORMALĂ" Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEA  
Elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului TINERI ÎN COMUNITATE". Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de a  
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită  
Container tip maritim pentru depozitare. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 6-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită 26.11.19
Elaborare Studiu de Fezabilitate (SF)/ Documentaţie Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (DALI), Documentaţie Tehnică pentru Autorizaţia de Proiectare (DTAC), Proiect Tehnic (PT), Documentaţie pentru Detalii de Execuţie (DDE), în cadrul Proiectului TINERI ÎN COMUNITATE”. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de a 27.08.19