Obiectivul 1
Înfiinţarea unui laborator de informatică în cadrul Scolii Gimnaziale "Gheorghe Enescu" Tamna şi dotarea acestuia cu echipamentele obligatorii conf. OM 6416/2022 şi alte echipamente opţionale, investiţie care va fi finalizată până la 30 decembrie 2024
Obiectivul 2
Asigurarea infrastructurii şi resurselor tehnologice necesare pentru Şcoala Gimnaziala "Gheorghe Enescu" Tamna, situata in zona rurala – Comuna Tâ...
Obiectivul 1
Înfiinţarea unui laborator de informatică în cadrul Scolii Gimnaziale "Gheorghe Enescu" Tamna şi dotarea acestuia cu echipamentele obligatorii conf. OM 6416/2022 şi alte echipamente opţionale, investiţie care va fi finalizată până la 30 decembrie 2024
Obiectivul 2
Asigurarea infrastructurii şi resurselor tehnologice necesare pentru Şcoala Gimnaziala "Gheorghe Enescu" Tamna, situata in zona rurala – Comuna Tâmna, judetul Mehedinti, care este o zona defavorizata, in vederea permiterii accesului elevilor la tehnologie, prin achizitionarea de echipamente TIC pentru 16 săli de clasă, (echipamentele obligatorii conf. OM 6416/2022 si alte echipamente opţionale), achizitie care va fi finalizată până la 30 decembrie 2024.
Obiectivul 5
Obiectivul Investiţiei este dotarea cu echipamente digitale a unui cabinet de asistenţă psihopedagogică, in cadrul scolii primare Plopi, Comuna Tamna.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la
art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici este in a 4 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informaţii suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorităţii contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din
Legea nr. 98/2016 cu completările şi modificările ulterioare.
Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit.