Furnizare ECHIPAMENTE IT - 3 loturi in cadrul proiectului POC " Achiziţia de echipamente mobile din domeniul tehnologiei informaţiei necesare desfasurarii activitaţii didactice în mediul on-line pentru a se asigura în bune condiţii desfasurarea activitaţilor didactice în anul scolar 2020-2021 la nivelul UAT SIMIAN", cod SMIS 144280, după cum urmeaza:
Lot 1: Tablete cu internet inclus pentru minim 24 luni - 200 buc.
L...
Furnizare ECHIPAMENTE IT - 3 loturi in cadrul proiectului POC " Achiziţia de echipamente mobile din domeniul tehnologiei informaţiei necesare desfasurarii activitaţii didactice în mediul on-line pentru a se asigura în bune condiţii desfasurarea activitaţilor didactice în anul scolar 2020-2021 la nivelul UAT SIMIAN", cod SMIS 144280, după cum urmeaza:
Lot 1: Tablete cu internet inclus pentru minim 24 luni - 200 buc.
Lot 2: Laptopuri, camere web videoconferinta, routere de retea, videoproiectoare si ecrane de proiectie: - 51 buc. laptopuri, 6 buc. routere wireless, 28 buc. camere web videoconferinta, 17 buc. videoproiectoare si 17 buc. ecrane de proiectie.
Lot 3: Table interactive - 25 buc.
Transportul, montajul, punerea in functiune si instruirea personalului va fi inclusă in pretul de oferta.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) in măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor acestor solicitari de clarificari / informatii suplimentare cu 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Procedura de atribruire a contractului de achizitie publica este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, in sensul că incheierea contractului de achizilie publică este condiţionata de aprobarea modificarilor la Contractului de Finantare nr. 191/233t/15.07.2021.
Având in vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice si H.G. nr.395/2016 cu
modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează,că,va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai in masura in care vor fi aprobate modificarile la Contractul de Finantare nr. 191/233t/15.07.2021.
În cazul în care, indiferent de motive, Autoritatea Contractantă după primirea notificării cu privire la neacceptarea modificarii, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, in condiliile in care nu există o altă sursă de finanţare, in conformitate cu prevederile art.212
alin.(1 ), lit.c) din Legea 98/2016 cu modificarile şi completările ulterioare, fiind imposibila
incheierea contractului de achizilie publica.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri inţeleg că Autoritatea Contractantă, nu poate fi considerată răspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia dacă Autoritatea Contractantă a fost notificata asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi intreaga răspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau in cazul in care nu sunt aprobate modificarile la Contractul de finantare nr. 191/233t/ 15.07.2021.