Feedback
I.D.: 39534359

Furnizare echipamente IT şi Software, etapa III pe loturi: Lotul 1 – Infrastructura Software şi hardware utilizatori, Lotul 2 – Infrastructura Software şi hardware sistem de vot şi de conferinţă audio - video, Lotul 3 – Infrastructura Software pentru gestiunea a două programe

Data publicarii
05.11.19 Exista 339.865 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30233132-5
Termenul limita pentru depunere:
02.12.19
Pretul estimativ:
2.081.000,00 RON - 2.081.000,00 RON
Documente participare:
  1. Contract de achizitie publica de produse IT..pdf
  2. Caiet de sarcini LOT 1.pdf
  3. Caiet de sarcini LOT 2.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare echipamente IT şi Software etapa III pe loturi: Lotul 1 – Infrastructura Software şi hardware utilizatori : Sistem desktop, sistem statie grafică, Lapetop, Monitoare , Imprimante, Multifunctionare A3, servere, HDD extern, accesorii conform caietului de sarcini Lotul 2 – Infrastructura Software şi hardware sistem de vot şi de conferinţă audio – video : sistem de vot şi de conferinţă audio – video conform caietul...
Furnizare echipamente IT şi Software etapa III pe loturi: Lotul 1 – Infrastructura Software şi hardware utilizatori : Sistem desktop, sistem statie grafică, Lapetop, Monitoare , Imprimante, Multifunctionare A3, servere, HDD extern, accesorii conform caietului de sarcini Lotul 2 – Infrastructura Software şi hardware sistem de vot şi de conferinţă audio – video : sistem de vot şi de conferinţă audio – video conform caietului de sarcini Lotul 3 – Infrastructura Software pentru gestiunea a două programe : Software pentru gestiunea finantării nerambursabile din foncduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de intreres general şi Software pentru gestiunea Programului pentru şcoli al româniei (lapte, corn şi fructe) conform caietului de sarcini Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor se stabileşte de către autoritatea/entitatea contractantă în anunţul de participare. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub). Termenul in care Autoritatea contractanta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare, este în a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 15
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente IT şi Software, etapa III pe loturi: Lotul 1 – Infrastructura Software şi hardware utilizatori, Lotul 2 – Infrastructura Software şi hardware sistem de vot şi de conferinţă audio - video, Lotul 3 – Infrastructura Software pentru gestiunea a două programe  
Modernizare si consolidare infrastructura hardware si software sistem SAP [SAP-DEER] 20.09.21
„Modernizare si consolidare infrastructura hardware si software sistem SAP [SAP-DEER] “  
Dezvoltarea şi Implementarea unor Platforme de Integrare de tip ESB, inclusiv a serviciilor de implementare şi customizare software pentru adaptarea la procesele de business ale Beneficiarilor finali, şi a Infrastructurii Hardware necesare funcţionării Platformelor ESB. Servicii recurente de suport şi mentenanţă pentru Platformele de Integrare ESB şi Infrastructura HW aferentă 08.11.21
SUSPENDATA - Dezvoltarea şi Implementarea unor Platforme de Integrare de tip ESB, inclusiv a serviciilor de implementare şi customizare software pentru adaptarea la procesele de business ale Beneficiarilor finali, şi a Infrastructurii Hardware necesare funcţionării Platformelor ESB. Servicii recurente de suport şi mentenanţă pentru Platformele de Integrare ESB şi Infrastructura HW aferentă 08.11.21
Dezvoltarea și Implementarea unor Platforme Integrate MDM&MDC,incl.a serviciilor de implementare și customizare software pt.adaptarea la procesele de business ale EC și a Infrastructurii Hardware nec.funcționării Platformelor MDM&MDC. Servicii recurente de suportși mentenanță pt.Platformele integrate MDM&MDC și Infrastructura HW aferentă Nr.ref.:14476722/ 2020/2 DSR  
Dezvoltarea și Implementarea unor Platforme de Integrare de tip ESB, inclusiv a serviciilor de implementare și customizare software pentru adaptarea la procesele de business ale Beneficiarilor finali, și a Infrastructurii Hardware necesare funcționării Platformelor ESB. Servicii recurente de suport și mentenanță pentru Platformele de Integrare ESB și Infrastructura HW aferentă  
Modernizare si consolidare infrastructura hardware si software sistem SAP [SAP-DEER]  
Servicii de consultanta tehnica si consultanta in administrarea contractelor de finantare aferente proiectelor finantate din fonduri europene 11.02.22
Furnizare SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE" în vederea implementării proiectului "SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE LA NIVELUL MUNICIPIULUI GHERLA, cod SIPOCA 819, cod MySmis 136177. 26.07.21