Feedback
I.D.: 84058840

Furnizare echipamente IT şi licenţe de tip office

Data publicarii
30.06.23 Exista 30.996 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6 30213000-5 30232110-8 48310000-4
Termenul limita pentru depunere:
08.08.23
Pretul estimativ:
84.000,00 RON - 84.000,00 RON
Documente participare:
  1. caiet de sarcini IT.pdf
  2. clauze contractuale IT.pdf
  3. instructiuni pentru ofertanti IT.pdf
Locul realizarii:
Dâmboviţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
" Furnizare echipamente IT şi licenţe de tip office"în confomitate cu cerinţele caietului de sarcini. Produsele solicitate sunt următoarele: CALCULATOR TIP DESKTOP- 3 bucăţi, MULTIFUNCŢIONALĂ LASER MONOCROM A3-1 bucată, LAPTOP- 3 bucăţi, MULTIFUNCTIONALA LASER COLOR A4-1 bucată, LICENŢE TIP OFFICE-5 bucăţi. În cadrul prezentei achiziţii, produsele si materialele încorporate ce urmează a fi achiziţionate trebuie să fie noi,...
" Furnizare echipamente IT şi licenţe de tip office"în confomitate cu cerinţele caietului de sarcini. Produsele solicitate sunt următoarele: CALCULATOR TIP DESKTOP- 3 bucăţi, MULTIFUNCŢIONALĂ LASER MONOCROM A3-1 bucată, LAPTOP- 3 bucăţi, MULTIFUNCTIONALA LASER COLOR A4-1 bucată, LICENŢE TIP OFFICE-5 bucăţi. În cadrul prezentei achiziţii, produsele si materialele încorporate ce urmează a fi achiziţionate trebuie să fie noi, nefolosite, de asemenea, vor fi oferite cele mai recente modele. Toate produsele trebuie să respecte cele mai recente standarde ENERGY STAR în materie de performanţă energetică (conform www.eu-energystar.org). Note: 1.În conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, termenul limită până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informaţii suplimentare în legatură cu documentaţia de atribuire este de maxim 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. În conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificarile şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatiilor suplimentare în a 11 -a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. NOTA Orice solicitare de clarificare transmisă după data menţionată la punctul 1, va pune Autoritatea Contractanta în imposibilitatea de a oferi un raspuns în termenul menţionat la punctul 2, drept urmare, orice solicitare de clarificare transmisă în afara termenului menţionat va fi considerată tardivă.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Dotări " Lotul 1 - Echipamente electronice şi electrocasnice", "Lotul 2 - Echipamente şi dotări de feronerie", "Lotul 3 – Mobilier şi articole uz casnic", "Lotul 4 – Echipamente medicale" şi "Lotul 6 – Cameră multisenzorială" pentru proiectul "Reabilitarea, refunctionalizarea si asigurarea dotarii necesare pentru sporirea gradului de confort institutional al persoanelor cu dizabilitati la Scoala 13.06.23
Dotări " Lotul 1 - Echipamente electronice şi electrocasnice", "Lotul 2 - Echipamente şi dotări de feronerie", "Lotul 3 – Mobilier şi articole uz casnic", "Lotul 4 – Echipamente medicale" şi "Lotul 6 – Cameră multisenzorială" pentru proiectul "Reabilitarea, refunctionalizarea si asigurarea dotarii necesare pentru sporirea gradului de confort institutional al persoanelor cu dizabilitati la Scoala 13.06.23
Dotări - Lotul 1- Echipamente electronice şi electrocasnice pentru proiectul "Reabilitarea, refuncţionalizarea şi asigurarea dotării necesare pentru sporirea gradului de confort instituţional al persoanelor cu dizabilităţi la Şcoala Gimnazială Specială Târgovişte" 21.12.23
Dotări - Lotul 1- Echipamente electronice şi electrocasnice pentru proiectul "Reabilitarea, refuncţionalizarea şi asigurarea dotării necesare pentru sporirea gradului de confort instituţional al persoanelor cu dizabilităţi la Şcoala Gimnazială Specială Târgovişte" 21.12.23
"Furnizare dotări pentru proiectul "Extinderea şi dotarea Ambulatoriului de Specialitate din cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte" 16.05.23
"Achizitie dotări si active necorporale pentru proiectul "Reabilitarea, extinderea şi modernizarea Şcolii Gimnaziale Diaconu Coresi, oraş Fieni, judeţ Dâmboviţa" (LOT 1- LOT 8) 07.08.23
„Achizitie dotări si active necorporale pentru proiectul „Reabilitarea, extinderea și modernizarea Școlii Gimnaziale Diaconu Coresi, oraș Fieni, județ Dâmbovița” (LOT 1- LOT 8) 17.12.23
„Achizitie dotări si active necorporale pentru proiectul „Reabilitarea, extinderea și modernizarea Școlii Gimnaziale Diaconu Coresi, oraș Fieni, județ Dâmbovița” (LOT 1- LOT 8)  
„Achizitie dotări si active necorporale pentru proiectul „Reabilitarea, extinderea și modernizarea Școlii Gimnaziale Diaconu Coresi, oraș Fieni, județ Dâmbovița” (LOT 1- LOT 8)  
„Achizitie dotări si active necorporale pentru proiectul „Reabilitarea, extinderea și modernizarea Școlii Gimnaziale Diaconu Coresi, oraș Fieni, județ Dâmbovița” (LOT 1- LOT 8)