Feedback
I.D.: 63470178

Furnizare echipamente IT şi afişaje conţinut multimedia astfel: LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare ; LOT 2 – Sistem Laptop; LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia.

Data publicarii
25.11.21 Exista 213.704 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 30213100-6 30231300-0
Termenul limita pentru depunere:
06.12.21
Pretul estimativ:
37.135,29 RON - 37.135,29 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1131961.pdf
  2. CAIET DE SARCINI.pdf
  3. Draft contract Lot 1 Lot 2 Lot 3.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare, conform cerinţelor Caietului de sarcini; LOT 2 – Sistem Laptop, conform cerinţelor Caietului de sarcini. LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia, conform cerinţelor Caietului de sarcini. NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 4 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la s...
LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare, conform cerinţelor Caietului de sarcini; LOT 2 – Sistem Laptop, conform cerinţelor Caietului de sarcini. LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia, conform cerinţelor Caietului de sarcini. NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 4 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 2 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente IT şi afişaje conţinut multimedia astfel: LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare ; LOT 2 – Sistem Laptop; LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia.  
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21  
LOT 1; LOT 2; LOT 3 si LOT 4 ce au ca obiect "Achiziţii de servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT", conform cerintelor caietului de sarcini  
LOT 1: Furnizare instrumente şi echipamente de laborator - contract subsidiar nr. 2.C.119611 din 15.04.2020 încheiat cu ASOCIAŢIA PRODUCĂTORILOR DE PORUMB DIN ROMÂNIA (APPR) LOT 2: Furnizare staţie meteo - contract subsidiar nr. 3.C.119611 din 17.07.2020 încheiat cu S.C. COMPANIA OPREA S.R.L. 09.12.20
LOT 1 - Furnizare echipamente IT in cadrul contractului subsidiar nr. 1.D.119611 din 30.06.2020 încheiat cu S.C. YXS AVALANA S.R.L. ; LOT 2 - Furnizare echipamente IT în cadrul contractului subsidiar 2.C.119611/ 15.04.2020 încheiat cu ASOCIAŢIA PRODUCĂTORILOR DE PORUMB DIN ROMÂNIA (APPR) 08.12.20
Furnizare instrumente şi echipamente de laborator - contract subsidiar nr. 2.C.119611 din 15.04.2020 încheiat cu ASOCIAŢIA PRODUCĂTORILOR DE PORUMB DIN ROMÂNIA (APPR), LOT 1: Furnizare numărător boabe şi seminţe LOT 2: Furnizare Maşină de laborator pentru tratat seminţe, Etuvă, Balanţă, Umidometru portabil, Umidometru. 19.05.21
LOT 1; LOT 2; LOT 3 si LOT 4 ce au ca obiect "Achiziţii de servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT", conform cerintelor caietului de sarcini 08.12.21
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21 23.01.24
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziții publice - 2023 aferent Proiectului: „digital-IULS” finanțat prin PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ, Componenta C15 – EDUCAȚIE,Măsura de investiții 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21 23.01.24
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziții publice - 2023 aferent Proiectului: „digital-IULS” finanțat prin PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ, Componenta C15 – EDUCAȚIE,Măsura de investiții 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21