Feedback
I.D.: 64449551

Furnizare echipamente IT şi afişaje conţinut multimedia astfel: LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare ; LOT 2 – Sistem Laptop; LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia.

Data publicarii
21.12.21 Exista 206.744 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213300-8 30231300-0 30213100-6
Pretul estimativ:
19.352,94 RON - 19.352,94 RON
12.572,27 RON - 12.572,27 RON
5.210,08 RON - 5.210,08 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare, conform cerinţelor Caietului de sarcini, LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare, conform cerinţelor Caietului de sarcini; NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 4 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de...
1. LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare, conform cerinţelor Caietului de sarcini, LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare, conform cerinţelor Caietului de sarcini; NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 4 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 2 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 3. LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia, conform cerinţelor Caietului de sarcini., LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia, conform cerinţelor Caietului de sarcini. NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 4 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 2 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor".. 2. LOT 2 – Sistem Laptop, conform cerinţelor Caietului de sarcini., Lot 2: 30213100-6 - Computere portabile (Rev 2) NOTA: 1) Număr zile până la care operatorii economici pot solicita clarificari: până " în a 4 zi înainte de data limită a depunerii ofertelor" 2) Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificari cerute de operatorii economici şi vor fi transmise în SEAP " în a 2 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor"..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente IT şi afişaje conţinut multimedia astfel: LOT 1 – Furnizare sisteme Desktop PC şi monitoare ; LOT 2 – Sistem Laptop; LOT 3 – Afişaje conţinut multimedia. 06.12.21
Furnizarea instalaţiilor, echipamentelor şi instrumentelor independente pentru asigurarea unui proces didactic digitalizat, cuprinse în Programul anual de achiziţii publice - 2023 aferent Proiectului: "digital-IULS" finanţat prin PLANUL NAŢIONAL DE REDRESARE ŞI REZILIENŢĂ, Componenta C15 – EDUCAŢIE, Măsura de investiţii 16: , astfel: LOT 1, LOT 2, LOT 3, LOT 4, LOT 9, LOT 10, LOT 20 si LOT 21  
LOT 1; LOT 2; LOT 3 si LOT 4 ce au ca obiect "Achiziţii de servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT", conform cerintelor caietului de sarcini  
LOT 1; LOT 2; LOT 3 si LOT 4 ce au ca obiect "Achiziţii de servicii de consultanţă şi expertiză pentru editarea şi tipărirea de manuale, ghiduri, materiale pentru activităţi cu persoane din GT", conform cerintelor caietului de sarcini 08.12.21
LOT 1: Furnizare instrumente şi echipamente de laborator - contract subsidiar nr. 2.C.119611 din 15.04.2020 încheiat cu ASOCIAŢIA PRODUCĂTORILOR DE PORUMB DIN ROMÂNIA (APPR) LOT 2: Furnizare staţie meteo - contract subsidiar nr. 3.C.119611 din 17.07.2020 încheiat cu S.C. COMPANIA OPREA S.R.L. 09.12.20
LOT 1 - Furnizare echipamente IT in cadrul contractului subsidiar nr. 1.D.119611 din 30.06.2020 încheiat cu S.C. YXS AVALANA S.R.L. ; LOT 2 - Furnizare echipamente IT în cadrul contractului subsidiar 2.C.119611/ 15.04.2020 încheiat cu ASOCIAŢIA PRODUCĂTORILOR DE PORUMB DIN ROMÂNIA (APPR) 08.12.20
Furnizare instrumente şi echipamente de laborator - contract subsidiar nr. 2.C.119611 din 15.04.2020 încheiat cu ASOCIAŢIA PRODUCĂTORILOR DE PORUMB DIN ROMÂNIA (APPR), LOT 1: Furnizare numărător boabe şi seminţe LOT 2: Furnizare Maşină de laborator pentru tratat seminţe, Etuvă, Balanţă, Umidometru portabil, Umidometru. 19.05.21
LOT 1: Dotare "Laborator Multimedia Antreprenoriat" cu echipamente multimedia ; LOT 2: Dotare cu echipamente pentru organizarea si derularea programelor adresate studentilor; 26.05.20
Contracte de furnizare: LOT 1: Dotare "Laborator Multimedia Antreprenoriat" cu echipamente multimedia ; LOT 2: Dotare cu echipamente pentru organizarea şi derularea activităţii grup ţintă şi management; LOT 3 : Soft management electronic al fermelor agricole 21.10.21
LOT 1: Contract furnizare carne de porc degresată şi dezosată, calitatea I - livrată în Str. Lct. Stoicescu nr. 1; LOT 2: Contract furnizare carne de pui, calitatea I - livrată în Str. Lct. Stoicescu nr. 1 Iaşi; LOT 3: Contract furnizare carne de vită degresată şi dezosată, calitatea I - livrată în Str. Lct. Stoicescu nr. 1 Iaşi.