Feedback
I.D.: 40667938

Furnizare echipamente IT în cadrul - proiect VENUS Impreuna pentru o viata in siguranta- POCU 465/4/4/128038

Data publicarii
11.12.19 Exista 169.478 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
23.12.19
Pretul estimativ:
11.344,55 RON - 11.344,55 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1072389.pdf
  2. MODEL FORMULARE Echipament IT-PROIECT VENUS.doc
  3. CAIET DE SARCINI ECHIPAMENTE IT proiect VENUS.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivul general al proiectului ,,VENUS – IMPREUNA PENTRU O VIATA IN SIGURANTA", il reprezinta îmbunătăţirea şi dezvoltarea măsurilor şi serviciilor sociale în scopul prevenirii şi combaterii violenţei domestice la nivel naţional prin crearea şi dezvoltarea unei reţele naţionale inovative integrate de locuinţe protejate, grupuri de suport şi consiliere vocaţională în scopul implementării unui Program naţional de protecţie...
Obiectivul general al proiectului ,,VENUS – IMPREUNA PENTRU O VIATA IN SIGURANTA", il reprezinta îmbunătăţirea şi dezvoltarea măsurilor şi serviciilor sociale în scopul prevenirii şi combaterii violenţei domestice la nivel naţional prin crearea şi dezvoltarea unei reţele naţionale inovative integrate de locuinţe protejate, grupuri de suport şi consiliere vocaţională în scopul implementării unui Program naţional de protecţie a victimelor violenţei domestice şi derularea unor campanii privind prevenirea şi combaterea violentei în familie, în deplină concordanţă cu măsura specifică prevăzută în Capitolul politici publice în domeniul muncii şi justiţiei sociale, pct. 8 Respect şi demnitate pentru femei din Programul de Guvernare. Achizitie de echipamente IT necesare în vederea asigurării suportulu logistic pentru aparatul de specialitate al DGASPC implicat în proiect compus din - laptop cu licenta inclusă - 3 bucaţi si- imprimanta scaner - 1 bucată. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in fisa de date a achizitiei – Sectiunea I.1), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4 zile. Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista, clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat . Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 2-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
LUCRARI DE REPARATII INTERIOARE LOCUINTA PROTEJATA VICTIME VIOLENTEI DOMESTICE-proiect VENUS- Impreuna pentru o viata in siguranta-POCU465/4/4/128038 27.12.19
Acord-cadru de prestări servicii sociale pentru un numar de 32 persoane adulte cu dizabilități din CRRN Hirlău(4 loturi a câte 8 beneficiari) din cadrul DGASPC Iaşi pentru o perioada de 36 de luni. 24.05.24
Acord-cadru de prestări servicii sociale pentru un numar de 32 persoane adulte cu dizabilități din CRRN Hirlău(4 loturi a câte 8 beneficiari) din cadrul DGASPC Iaşi pentru o perioada de 36 de luni. 13.09.24
Elaborarea Planului Urbanistic General în format digital a documentelor de amenajare a teritoriului în Comuna Hărmăneşti, judeţul Iaşi 04.04.23
DOTAREA SECŢIEI DE TERAPIE INTENSIVĂ PENTRU NOU-NĂSCUŢI DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ GINECOLOGIE CUZA VODA IASI 10.06.24
DOTAREA SECȚIEI DE TERAPIE INTENSIVĂ PENTRU NOU-NĂSCUȚI DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ GINECOLOGIE CUZA VODA IASI 10.06.24
DOTAREA SECȚIEI DE TERAPIE INTENSIVĂ PENTRU NOU-NĂSCUȚI DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ GINECOLOGIE CUZA VODA IASI  
DOTAREA SECȚIEI DE TERAPIE INTENSIVĂ PENTRU NOU-NĂSCUȚI DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ GINECOLOGIE CUZA VODA IASI 03.10.24
DOTAREA SECŢIEI DE TERAPIE INTENSIVĂ PENTRU NOU-NĂSCUŢI DIN CADRUL SPITALULUI CLINIC DE OBSTETRICĂ GINECOLOGIE CUZA VODA IASI 03.10.24
Lotul 1 achiziţia unui complet DSLR pentru fotografierea urmelor în laborator si Lotul 2 achizitia unui complet pentru fotografierea în detaliu a urmelor descoperite la faţa locului.", în cadrul proiectului "Întărirea cooperării transfrontaliere prin dezvoltarea unui concept comun de investigare complexă a locului faptei", finanţat în cadrul Programului Operaţional Comun România – Rep. Moldova