Feedback
I.D.: 94518215

Furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Suciu de Sus

Data publicarii
13.03.24 Exista 100.354 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000-1 30211300-4 30213300-8 32232000-8 48000000-8 48820000-2
Termenul limita pentru depunere:
01.04.24
Pretul estimativ:
553.600,00 RON - 553.600,00 RON
Documente participare:
  1. 2.1 Formular 9 - Propunere tehnica.pdf
  2. 2. Formulare_bunuri.pdf
  3. 5. Caiet sarcini echipamente digitale.pdf
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Primăriei U.A.T. Suciu de Sus se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one şi laptop-uri, multifuncţionale, imprimante de birou, ecrane de afişaj, sistem server cu rack şi software, sistem intranet, sistem videoconferinţă, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de...
La nivelul Primăriei U.A.T. Suciu de Sus se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one şi laptop-uri, multifuncţionale, imprimante de birou, ecrane de afişaj, sistem server cu rack şi software, sistem intranet, sistem videoconferinţă, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Suciu de Sus (fara TVA) – 553.600,00 Lei, din care: Table interactive = 29.600,00 lei Sistem server cu rack şi software = 98.000,00 lei Sistem intranet = 58.000,00 lei Sisteme all-in-one = 90.000,00 lei Laptop-uri = 56.000,00 lei Software = 16.500,00 lei Sistem videoconferinţă (sistem audio-video, sistem de vot şi tablete pentru vot) = 128.000,00 lei Imprimantă birou alb-negru = 36.000,00 lei Multifuncţională = 24.000,00 lei UPS-uri = 9.900,00 lei Ecrane de afişaj = 7.600,00 lei Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen de 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu