Feedback
I.D.: 98955119

Furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Rona de Jos

Data publicarii
21.06.24 Exista 110.076 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000-1
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Primăriei U.A.T. Rona de Jos se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one, desktop-uri şi laptop-uri cu periferice, multifuncţionale, imprimante, ecrane de afişaj, sistem server, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini. La data curentă, Primăria Rona de...
La nivelul Primăriei U.A.T. Rona de Jos se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one, desktop-uri şi laptop-uri cu periferice, multifuncţionale, imprimante, ecrane de afişaj, sistem server, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini. La data curentă, Primăria Rona de Jos utilizează sisteme informatice software şi hardware insuficiente şi/sau învechite din punct de vedere fizic şi moral, pentru acoperirea nevoilor tot mai diverse, cât şi în creştere, ale localnicilor. Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Rona de Jos (fara TVA) – 283.000,00 Lei, din care: Sistem hardware: • Sistem all-in-one = 5 buc. • Desktop-uri cu periferice = 2 buc. • Laptop-uri cu periferice = 3 buc. • Multifuncţionale = 4 buc. • Imprimante = 6 buc. • UPS-uri = 8 buc. • Sistem server = 1 buc. • Ecrane afişaj = 3 buc. • Video-proiectoare cu ecran proiecţie = 2 buc. • Tablă interactivă = 1 buc. • Pachete software office şi licenţe = 10 buc. Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu