Feedback
I.D.: 96446673

Furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Rona de Jos

Data publicarii
26.04.24 Exista 61.768 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000-1 30211300-4 30213300-8 48000000-8 48820000-2
Termenul limita pentru depunere:
20.05.24
Pretul estimativ:
283.000,00 RON - 283.000,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1213197.pdf
  2. 2. Formulare_bunuri-semnat.pdf
  3. 2.1 Formular 9 - Propunere tehnica-semnat.pdf
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Primăriei U.A.T. Rona de Jos se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one, desktop-uri şi laptop-uri cu periferice, multifuncţionale, imprimante, ecrane de afişaj, sistem server, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractulu...
La nivelul Primăriei U.A.T. Rona de Jos se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one, desktop-uri şi laptop-uri cu periferice, multifuncţionale, imprimante, ecrane de afişaj, sistem server, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Rona de Jos (fara TVA) – 283.000,00 Lei, din care: Sistem hardware: • Sistem all-in-one = 5 buc. • Desktop-uri cu periferice = 2 buc. • Laptop-uri cu periferice = 3 buc. • Multifuncţionale = 4 buc. • Imprimante = 6 buc. • UPS-uri = 8 buc. • Sistem server = 1 buc. • Ecrane afişaj = 3 buc. • Video-proiectoare cu ecran proiecţie = 2 buc. • Tablă interactivă = 1 buc. • Pachete software office şi licenţe = 10 buc. Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu