La nivelul Primăriei U.A.T. Rona de Jos se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one, desktop-uri şi laptop-uri cu periferice, multifuncţionale, imprimante, ecrane de afişaj, sistem server, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini.
La data curentă, Primăria Rona de ...
La nivelul Primăriei U.A.T. Rona de Jos se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (sistem all-in-one, desktop-uri şi laptop-uri cu periferice, multifuncţionale, imprimante, ecrane de afişaj, sistem server, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini.
La data curentă, Primăria Rona de Jos utilizează sisteme informatice software şi hardware insuficiente şi/sau învechite din punct de vedere fizic şi moral, pentru acoperirea nevoilor tot mai diverse, cât şi în creştere, ale localnicilor.
Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Rona de Jos (fara TVA) – 283.000,00 Lei, din care:
Sistem hardware:
• Sistem all-in-one = 35.000,00 lei (fără TVA);
• Desktop-uri cu periferice = 10.000,00 lei (fără TVA);
• Laptop-uri cu periferice = 16.800,00 lei (fără TVA);
• Multifuncţionale = 45.200,00 lei (fără TVA);
• Imprimante = 31.800,00 lei (fără TVA);
• UPS-uri = 7.200,00 lei (fără TVA);
• Sistem server = 95.000,00 lei (fără TVA);
• Ecrane afişaj = 9.000,00 lei (fără TVA);
• Video-proiectoare cu ecran proiecţie = 10.000,00 lei (fără TVA);
• Tablă interactivă = 13.000,00 lei (fără TVA);
• Pachete software office şi licenţe = 10.000,00 lei (fără TVA)
Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.