Feedback
I.D.: 99975583

Furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Călineşti

Data publicarii
15.07.24 Exista 113.210 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30236000-2
Pretul estimativ:
412.650,00 RON - 412.650,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Primăriei U.A.T. Călineşti se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware (sisteme all-in-one, multifuncţionale, ecrane de afişaj, sistem server cu rack şi software, NAS, sistem videoconferinţă, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini. La data curentă, Primăria Căli...
La nivelul Primăriei U.A.T. Călineşti se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware (sisteme all-in-one, multifuncţionale, ecrane de afişaj, sistem server cu rack şi software, NAS, sistem videoconferinţă, software-uri pentru unele dintre echipamentele hardware), lista detaliată a bunurilor fiind regăsită în cadrul caietului de sarcini. La data curentă, Primăria Călineşti utilizează sisteme informatice software şi hardware insuficiente şi/sau învechite din punct de vedere fizic şi moral, pentru acoperirea nevoilor tot mai diverse, cât şi în creştere, ale localnicilor. Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii software şi hardware la nivelul Primăriei UAT Călineşti (fara TVA) – 412.650,00 Lei, din care se urmăreşte achiziţia următoarelor: Sisteme all-in-one = 15 buc; Pachet software = 15 buc; UPS-uri = 15 buc; Sistem server cu rack şi software = 1 buc; NAS (Network attached storage) = 1 buc; Ecran afişaj = 4 buc; Multifuncţional color = 1 buc; Multifuncţionale A4 = 6 buc; Sistem videoconferinţă livestreaming = 1 buc. Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 6 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu