Feedback
I.D.: 94304421

Furnizare echipamente informatice pentru modernizare a infrastructurii şi hardware la nivelul Primăriei UAT Sarasău

Data publicarii
08.03.24 Exista 37.339 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30211300-4 30200000-1 30213300-8 32232000-8 48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
25.03.24
Pretul estimativ:
342.400,00 RON - 342.400,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1207015.pdf
  2. 2. Formulare_bunuri.pdf
  3. 2.1 Formular 9 - Propunere tehnica.pdf
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Primăriei U.A.T. Sarasău se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (desktop-uri şi laptop-uri dotate complet, multifuncţionale color format A3, sistem videoconferinţe etc.), lista detaliată a bunurilor fiind regăsite în cadrul caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii şi har...
La nivelul Primăriei U.A.T. Sarasău se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (desktop-uri şi laptop-uri dotate complet, multifuncţionale color format A3, sistem videoconferinţe etc.), lista detaliată a bunurilor fiind regăsite în cadrul caietului de sarcini. Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware la nivelul Primăriei UAT Sarasău (fara TVA) – 342.400,00 Lei, din care: Desktop-uri complet dotate (sistem de operare licenţe, monitoare etc.) = 93.000,00 lei Laptop-uri complet dotate (sistem de operare licenţe etc.) = 96.000,00 lei Dotare sală de şedinţe, sistem video conferinţe (sistem live-streaming, tablete vot, microfon, 2 ecrane smart) = 97.600,00 lei Multifuncţionale color, format A3 = 27.600,00 lei Avizier electronic = 10.200,00 lei UPS energie = 18.000,00 lei Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu