La nivelul Primăriei U.A.T. Sarasău se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (desktop-uri şi laptop-uri dotate complet, multifuncţionale color format A3, sistem videoconferinţe etc.), lista detaliată a bunurilor fiind regăsite în cadrul caietului de sarcini.
Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii şi har...
La nivelul Primăriei U.A.T. Sarasău se doreşte achiziţia echipamentelor informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware (desktop-uri şi laptop-uri dotate complet, multifuncţionale color format A3, sistem videoconferinţe etc.), lista detaliată a bunurilor fiind regăsite în cadrul caietului de sarcini.
Valoarea estimata a contractului de furnizare echipamente informatice pentru modernizarea infrastructurii şi hardware la nivelul Primăriei UAT Sarasău (fara TVA) – 342.400,00 Lei, din care:
Desktop-uri complet dotate (sistem de operare licenţe, monitoare etc.) = 93.000,00 lei
Laptop-uri complet dotate (sistem de operare licenţe etc.) = 96.000,00 lei
Dotare sală de şedinţe, sistem video conferinţe (sistem live-streaming, tablete vot, microfon, 2 ecrane smart) = 97.600,00 lei
Multifuncţionale color, format A3 = 27.600,00 lei
Avizier electronic = 10.200,00 lei
UPS energie = 18.000,00 lei
Conform Art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice (asa cum a fost modificata prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 107/2017), coroborat cu prevederile Art. 24 alin. (3) si Art. 55 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 395/2016 precum si toate actualizarile ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificare (daca acestea au fost primite in termen 8 zile inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor), cu cel mult 3 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificări/informaţiilor suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.