Proiectul „BiblioHub Vaslui” depus de Județul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanțare prin PNRR Planului
Național de Redresare și Reziliență al României, INVESTIȚIA I17, COMPONENTA 7, Operațiunea D, are ca obiectiv general îmbunătățirea
competențelor digitale de bază ale comunităților cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din
județul Vaslui în perioada de i...
Proiectul „BiblioHub Vaslui” depus de Județul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanțare prin PNRR Planului
Național de Redresare și Reziliență al României, INVESTIȚIA I17, COMPONENTA 7, Operațiunea D, are ca obiectiv general îmbunătățirea
competențelor digitale de bază ale comunităților cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din
județul Vaslui în perioada de implemenare a proiectului, iar achiziționarea ehipamentelor electronice duce la atingerea acestui
obiectiv.Obiectul contractului de achiziție publică ce se dorește a fi atribuit este de furnizare de echipamente electronice
noi pentru partenerul UAT COMUNA MĂLUȘTENI în cadrul proiectului „BiblioHub Vaslui”, in cantitatile si cu specificatiile prevazute
in Caietul de sarcini. Obiectivul general al proiectului presupune îmbunătățirea competențelor digitale de bază ale comunităților
cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din județul Vaslui în perioada de implemenare a proiectului.
Unul dintre obiectivele specifice ale proiectului „BiblioHub Vaslui”, urmărește modernizarea echipamentelor informatice a
unui număr de 26 de biblioteci aflate în administrarea unităților administrativ-teritoriale partenere, printre care și Primăria
Comunei Mălușteni NOTĂ: Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător,
un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație,
sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs ca și concept și nu au ca efect favorizarea
sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii. Aceste specificații vor fi considerate ca având
mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența produselor ofertate cu cele solicitate,
dacă este cazul.NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv
în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la
acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din
cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate
de comunicare decât cea stabilită.Atentie: Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar și complet la toate solicitările
de clarificări conform obligației prevăzute art. 161 din Legea 98/2016 modificat prin O.U.G. nr. 45/2018 în a 11 a zi înainte
de data limita de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de
depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.