Feedback
I.D.: 94407516

Furnizare echipamente informatice noi pentru partenerul: 10 în cadrul proiectului "BiblioHub Vaslui"

Data publicarii
11.03.24 Exista 83.949 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9 30195200-4 32323100-4 30213400-9 30213300-8 30237200-1 30237240-3 31154000-0 32342100-3 32342412-3 32351000-8 32413100-2 38652120-7 38653400-1 48310000-4 48620000-0 30121100-4 48900000-7
Termenul limita pentru depunere:
12.04.24
Pretul estimativ:
45.745,76 RON - 45.745,76 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1206874.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Contract furnizare echipamente IT.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Proiectul "BiblioHub Vaslui" depus de Judeţul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanţare prin PNRR Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, INVESTIŢIA I17, COMPONENTA 7, Operaţiunea D, are ca obiectiv general îmbunătăţirea competenţelor digitale de bază ale comunităţilor cu acces limitat la formare digitală şi ale grupurilor marginalizate din judeţul Vaslui în perioada de implemenare a proie...
Proiectul "BiblioHub Vaslui" depus de Judeţul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanţare prin PNRR Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, INVESTIŢIA I17, COMPONENTA 7, Operaţiunea D, are ca obiectiv general îmbunătăţirea competenţelor digitale de bază ale comunităţilor cu acces limitat la formare digitală şi ale grupurilor marginalizate din judeţul Vaslui în perioada de implemenare a proiectului, iar achiziţionarea ehipamentelor electronice duce la atingerea acestui obiectiv. Obiectul contractului de achiziţie publică ce se doreşte a fi atribuit este de furnizare de echipamente electronice noi pentru partenerul 10 în cadrul proiectului "BiblioHub Vaslui", in cantitatile si cu specificatiile prevazute in Caietul de sarcini. Obiectivul general al proiectului presupune îmbunătăţirea competenţelor digitale de bază ale comunităţilor cu acces limitat la formare digitală şi ale grupurilor marginalizate din judeţul Vaslui în perioada de implemenare a proiectului. Unul dintre obiectivele specifice ale proiectului "BiblioHub Vaslui", urmăreşte modernizarea echipamentelor informatice a unui număr de 26 de biblioteci aflate în administrarea unităţilor administrativ-teritoriale partenere, printre care şi Primăria Comunei Dimitrie Cantemir. NOTĂ: Orice referire în documentele achiziţiei care indică o anumită origine, sursă, producţie, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerţ, un brevet de invenţie, o licenţă de fabricaţie, sunt menţionate doar cu scopul de a identifica cu uşurinţă tipurile de produs ca şi concept şi nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii. Aceste specificaţii vor fi considerate ca având menţiunea de "sau echivalent", iar ofertantul are obligaţia de a demonstra echivalenţa produselor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită. Durata contractului de furnizare va fi de 2 luni. Durata de livrare a produselor va fi de 30 de zile, incepand de la transmiterea notei de comanda.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu