Proiectul „BiblioHub Vaslui” depus de Județul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanțare prin PNRR Planului
Național de Redresare și Reziliență al României, INVESTIȚIA I17, COMPONENTA 7, Operațiunea D, are ca obiectiv general îmbunătățirea
competențelor digitale de bază ale comunităților cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din
județul Vaslui în perioada de i...
Proiectul „BiblioHub Vaslui” depus de Județul Vaslui în calitate de lider de parteneriat, spre finanțare prin PNRR Planului
Național de Redresare și Reziliență al României, INVESTIȚIA I17, COMPONENTA 7, Operațiunea D, are ca obiectiv general îmbunătățirea
competențelor digitale de bază ale comunităților cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din
județul Vaslui în perioada de implemenare a proiectului, iar achiziționarea ehipamentelor electronice duce la atingerea acestui
obiectiv.Obiectul contractului de achiziție publică ce se dorește a fi atribuit este de furnizare de echipamente electronice
noi pentru partenerul COMUNA OLTENEȘTI, în calitate de partener nr. 20 în cadrul proiectului „BiblioHub Vaslui”, in cantitatile
si cu specificatiile prevazute in Caietul de sarcini. Obiectivul general al proiectului presupune îmbunătățirea competențelor
digitale de bază ale comunităților cu acces limitat la formare digitală și ale grupurilor marginalizate din județul Vaslui
în perioada de implemenare a proiectului. Unul dintre obiectivele specifice ale proiectului „BiblioHub Vaslui”, urmărește
modernizarea echipamentelor informatice a unui număr de 26 de biblioteci aflate în administrarea unităților administrativ-teritoriale
partenere, printre care și Primăria Comunei Oltenești. NOTĂ: Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită
origine, sursă, producție, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un
brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs
ca și concept și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii. Aceste
specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența
produselor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are
dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 19 zile inainte
de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor
de clarificari in a 11-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta, va raspunde
la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit.NOTA: Solicitările de clarificări
referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul
procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea
„Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă
urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.