Serviciul de Ambulanta Judetean Vaslui intentioneaza sa achizitioneze echipamente individuale de protectie pentru asigurarea prevenirii infectarii si a raspandirii virusului SARS-CoV-2 pentru personalul propriu ce-si desfasoara activitatea in medicina de urgenta prespitaliceasca si transport medical asistat, urmare atribuirii in urma unei licitatii deschise, unui numar de 7 (sapte) acorduri cadru pentru tot atatea lotur...
Serviciul de Ambulanta Judetean Vaslui intentioneaza sa achizitioneze echipamente individuale de protectie pentru asigurarea prevenirii infectarii si a raspandirii virusului SARS-CoV-2 pentru personalul propriu ce-si desfasoara activitatea in medicina de urgenta prespitaliceasca si transport medical asistat, urmare atribuirii in urma unei licitatii deschise, unui numar de 7 (sapte) acorduri cadru pentru tot atatea loturi, pe o perioada de 12 (doisprezece) luni, fiecare acord cadru in parte incheiat cu un numar de 2 (doi) ofertanti declarati castigatori, contractele subsecvente urmand a fi semnate cu primul dintre cei doi castigatori care propune "Pretul cel mai scazut". Pot face obiectul furnizarii, pe perioada de valabilitatea acordului cadru: numarul total de produse estimat minim/MAXIM/ la valoarea totala estimata minima/MAXIMA (valori exprimate fara T.V.A.): 1. Lotul COMBINEZOANE UF CU PROTECTIE INCALTAMINTE: 30.000÷75.000SETURI/1.260.000,00÷3.150.000,00RON. 2. Lotul VIZIERA UF DE UZ MEDICAL: 80.000÷185.000buc./600.000,00÷1.387.500,00RON. 3. Lotul BOTOSEI UF DE UZ MEDICAL: 10.000÷20.000SETURI/78.000,00÷156.000,00RON. 4. Lotul HALATE UF DE UZ MEDICAL: 30.000÷60.000buc./600.000,00÷1.200.000,00RON. 5. Lotul MASTI CU FILTRU FFP2: 80.000÷185.000buc./1.760.000,00÷4.070.000,00RON. 6. Lotul MASTI CHIRURGICALE CU 3 PLIURI: 50.000÷250.000buc./36.000,00÷180.000,00RON. 7. Lotul MANUSI DE EXAMINARE: 3.050÷4.500CUTII/237.900,00÷351.000,00RON. Contractele subsecvente se vor incheia ori de cate ori apare o nevoie noua, in cuantumuri valorice calculate in functie de cantitatile de produse necesare si de resursele financiare pe care autoritatea contractanta le are la dispozitie. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la clarificarile/informatiile solicitate in a 7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.