Feedback
I.D.: 98273931

Furnizare echipamente in cadrul proiectului DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A COLEGIULUI NAŢIONAL "ALEXANDRU IOAN CUZA"

Data publicarii
07.06.24 Exista 20.377 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30000000-9 30195200-4 45314320-0 32333200-8 30237260-9 30213300-8 30213100-6 32232000-8 38636000-2 32342412-3 30216110-0 30232100-5 30237430-2 39121000-6 30211300-4
Termenul limita pentru depunere:
05.07.24
Pretul estimativ:
532.224,78 RON - 532.224,78 RON
Documente participare:
  1. B - Formulare ofertanti publicare SEAP.zip
  2. CNAICUZA_04_Caiet_de_sarcini_30_05.pdf
  3. FisaDate_DF1216715.pdf
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiţie "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităţilor de învăţământ superior, a palatelor şi a cluburilor copiilor", contract de finanţare nr. 162Smart ⁄ 2023. Valoarea totală maximă estimată a contractului de furnizare pe 6 luni (include valoarea maximă a tuturor loturilor) este de 532,224.78 lei fără TVA. Pentru cele două laboratoare ale COLEG...
Contractul cuprinde furnizarea de echipamente IT&C pentru proiectul de investiţie "Dotarea cu laboratoare inteligente a unităţilor de învăţământ superior, a palatelor şi a cluburilor copiilor", contract de finanţare nr. 162Smart ⁄ 2023. Valoarea totală maximă estimată a contractului de furnizare pe 6 luni (include valoarea maximă a tuturor loturilor) este de 532,224.78 lei fără TVA. Pentru cele două laboratoare ale COLEGIULUI NAŢIONAL ,,ALEXANDRU IOAN CUZA": LOT 1 - Echipamente IT & C - 94,305.07 lei fara TVA LOT 2 - Echipamente audio-video - 224,410.03 lei fara TVA LOT 3 - Echipamente 3D - 53,468.40 lei fara TVA LOT 4 - Kit-uri robotice - 111,053.99 lei fara TVA LOT 5 - Pachete software - 48,987.29 lei fara TVA Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 9 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare in a 5-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare echipamente in cadrul proiectului "DOTAREA CU LABORATOARE INTELIGENTE A LICEULUI TEORETIC VIDELE" 08.07.24
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice pentru procedura simplificata  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice tip A  
Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor publice tip A  
DOTAREA LICEULUI TEORETIC "ALEXANDRU GHICA" CU LABORATOARE INTELIGENTE ("SMART LAB"), IN VEDEREA CRESTERII CALITATII PROCESULUI EDUCATIONAL 20.08.24
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru "INFIINTARE SISTEM DE ALIMENTARE CU APA IN COMUNA PUTINEIU, JUDETUL TELEORMAN" si "INFIINTARE SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE MENAJERA IN COMUNA PUTINEIU, JUDETUL TELEORMAN" - 2 loturi 05.10.20
Uniforme de serviciu si echipamente de protectie 24.09.24
Achizitie Echipamente TIC in cadrul proiectului Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar de pe raza comunei Draganesti-Vlasca  
Achizitia de echipamente de protectie 3 loturi in cadrul proiectului" Dotarea SPITALULUI MUNICIPAL ''CARITAS'' Rosiorii de Vede in vederea cresterii capacitatii de gestionare a crizei Covid-19", Cod proiect 141212 " 18.07.22
Achiziţia de fructe, lapte si produse lactate si produse de panificaţie pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi particular