Conform Ghidului solicitantului : Achiziţiile pentru dotarea completă a laboratorului inteligent integrat vor fi realizate obligatoriu cu respectarea normativelor şi standardelor stabilite de Ministerul Educaţiei pentru dotarea unităţilor de învăţământ, care vor sta la baza caietelor de sarcini întocmite în cadrul procedurilor lansate prin proiectele finanţate prin prezentul apel, respectiv Ordinului ME nr. 3497/30.03.2022 ...
Conform Ghidului solicitantului : Achiziţiile pentru dotarea completă a laboratorului inteligent integrat vor fi realizate obligatoriu cu respectarea normativelor şi standardelor stabilite de Ministerul Educaţiei pentru dotarea unităţilor de învăţământ, care vor sta la baza caietelor de sarcini întocmite în cadrul procedurilor lansate prin proiectele finanţate prin prezentul apel, respectiv Ordinului ME nr. 3497/30.03.2022 pentru aprobarea standardelor de echipare a unităţilor de învăţământ preuniversitar cu echipamente tehnologice. Pentru a obţine finanţare în cadrul prezentului apel, proiectele trebuie să se încadreze în criteriile de finanţare ale Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta C15: Educaţie, Reforma 5:
- Adoptarea cadrului legislativ pentru digitalizarea educaţiei, Investiţia 9 Asigurarea echipamentelor şi a resurselor tehnologice digitale pentru unităţile de învăţământ.
- Să prezinte o soluţie unică, prin care toate echipamentele să deţină capabilităţile de a comunica între ele oferind cea mai bună experienţă utilizatorilor, o soluţie care să funcţioneze prin integrarea componentelor de tip tablă interactivă, imprimante 3D, scanner 3D fix, roboţi cu braţ multifuncţional, kituri robotice, creioane 3D, ochelari de realitate virtuală VR/AR, cameră videoconferinţă, sistem sunet, cameră de documente, componente conexe, laborator lingvistic şi cursuri de instruire pentru cadrele didactice.
Scopul proiectului este acela de a creşte gradul de acces la tehnologiile digitale, pentru elevii şi cadrele didactice din unitatea de învăţământ prin dezvoltarea unui laborator digital inteligent care va aduce un concept modern de învăţare virtuală, adaptat nevoilor unităţii noastre de învăţământ.
Obiectivele proiectului nostru sunt:
1. Creşterea implicării şi a motivaţiei a 500 de elevi în învăţarea disciplinelor STIAM, în următorii 3 ani, oferindu-le acces la tehnologie avansată şi resurse interactive de învăţare interdisciplinară
2. Îmbunătăţirea performanţelor a 500 de elevi de la Liceul Teoretic “Salamon Ernő" cu 5%, în următorii 3 ani la disciplinele STIAM, prin învăţarea colaborativă utilizând infrastructura digitală avansată
3. Creşterea competenţelor de pedagogie digitală la 36 de profesori ai liceului nostru, în următorii 3 ani, prin participarea la cursuri de dezvoltare profesională pentru utilizarea eficientă în predare a echipamentelor şi instrumentelor de tip ,, laborator intelligent’’
Rezultatele proiectului implementat la Liceul Teoretic “Salamon Ernő" vor fi:
- dezvoltarea unui laborator inteligent STIAM pentru a spori interesul elevilor pentru ştiinţă, tehnologie, inginerie, arte şi matematică;
- dotarea cu echipamente şi software educaţionale moderne pentru a crea un mediu de învăţare atractiv şi eficient ;
- conectarea laboratorului la reţeaua unităţii de învăţământ, pentru a facilita distribuirea centralizată a materialelor didactice;
- instruirea cadrelor didactice în utilizarea echipamentelor şi software-ului asociat acestui laborator inteligent.
Detaliile se vor regăsi în caietul de sarcini, parte componentă a documentaţiei de atribuire.