Feedback
I.D.: 91747620

Furnizare echipamente hardware și software suport

Data publicarii
11.01.24 Exista 357.142 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000 30232110 30213100 30213000
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare echipamente hardware și software suport, reprezentând:1. Lot 1 – Multifuncțională: 8 bucăți;2. Lot 2 – Laptop tip 1: 27 bucăți;3. Lot 3 – Laptop tip 2: 5 bucăți;4. Lot 4 – Stație de lucru all – in – one tip 1: 20 bucăți;5. Lot 5 – Stație de lucru all – in – one tip 2: 15 bucăți. pentru implementarea proiectului„Asigurarea protecției cibernetice atât pentru infrastructurile TIC publice, cât și pen...
Furnizare echipamente hardware și software suport, reprezentând:1. Lot 1 – Multifuncțională: 8 bucăți;2. Lot 2 – Laptop tip 1: 27 bucăți;3. Lot 3 – Laptop tip 2: 5 bucăți;4. Lot 4 – Stație de lucru all – in – one tip 1: 20 bucăți;5. Lot 5 – Stație de lucru all – in – one tip 2: 15 bucăți. pentru implementarea proiectului„Asigurarea protecției cibernetice atât pentru infrastructurile TIC publice, cât și pentru cele private cu valențe critice pentru securitatea națională, prin utilizarea tehnologiilor inteligente”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență – componenta C7 – Transformarea digitală, Investiția I12.Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă.Solicitarile de clarificări vor fi transmise în format editabil, în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. Pentru a transmite o solicitare de clarificare Autorității Contractante Operatorul Economic interesat acționează butonul "Adauga solicitare" din secțiunea "SOLICITARI DE CLARIFICARE / INTREBARI" disponibila din detaliul lotului.Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă acționează în numele altei autorități contractante, respectiv U.M. 0296 București.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu