Feedback
I.D.: 82869715

Furnizare echipamente hardware şi software suport

Data publicarii
02.06.23 Exista 390.076 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30200000-1 30232110-8 30213100-6 30213000-5
Termenul limita pentru depunere:
13.07.23
Pretul estimativ:
1.170.775,10 RON - 1.170.775,10 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 02.06.23 Publicat la 29.06.23
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare echipamente hardware şi software suport, reprezentând: 1. Lot 1 – Multifuncţională: 8 bucăţi; 2. Lot 2 – Laptop tip 1: 27 bucăţi; 3. Lot 3 – Laptop tip 2: 5 bucăţi; 4. Lot 4 – Staţie de lucru all – in – one tip 1: 20 bucăţi; 5. Lot 5 – Staţie de lucru all – in – one tip 2: 15 bucăţi. pentru implementarea proiectului"Asigurarea protecţiei cibernetice atât pentru infrastructurile TIC publice, cât şi pentru cele pri...
Furnizare echipamente hardware şi software suport, reprezentând: 1. Lot 1 – Multifuncţională: 8 bucăţi; 2. Lot 2 – Laptop tip 1: 27 bucăţi; 3. Lot 3 – Laptop tip 2: 5 bucăţi; 4. Lot 4 – Staţie de lucru all – in – one tip 1: 20 bucăţi; 5. Lot 5 – Staţie de lucru all – in – one tip 2: 15 bucăţi. pentru implementarea proiectului"Asigurarea protecţiei cibernetice atât pentru infrastructurile TIC publice, cât şi pentru cele private cu valenţe critice pentru securitatea naţională, prin utilizarea tehnologiilor inteligente", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă – componenta C7 – Transformarea digitală, Investiţia I12. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă. Solicitarile de clarificări vor fi transmise în format editabil, în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. Pentru a transmite o solicitare de clarificare Autorităţii Contractante Operatorul Economic interesat acţionează butonul "Adauga solicitare" din secţiunea "SOLICITARI DE CLARIFICARE / INTREBARI" disponibila din detaliul lotului. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă acţionează în numele altei autorităţi contractante, respectiv U.M. 0296 Bucureşti.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu