Furnizare echipamente digitale/IT, pentru cabinetele școlare (inclusiv cabinete consiliere și asistență psihopedagogică, de
sprijin, logopedice și alte terapii specifice, etc.) și săli de sport în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale
didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Județul Iași”, Linia
Investițională - I.11, Cod Proiect F-...
Furnizare echipamente digitale/IT, pentru cabinetele școlare (inclusiv cabinete consiliere și asistență psihopedagogică, de
sprijin, logopedice și alte terapii specifice, etc.) și săli de sport în cadrul proiectului „Dotarea cu mobilier, materiale
didactice și echipamente digitale a unităților de învățământ preuniversitar și a unităților conexe din Județul Iași”, Linia
Investițională - I.11, Cod Proiect F-PNRR-Dotari-2023-0426- conform specificatiilor caietului de sarcini.Durata Contractului
de achiziţie publică este de 90 zile de la emiterea notei de comandă de către Autoritatea contractantă.Pe parcursul derulării
Contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate: - furnizarea produselor contractate se va efectua în conformitate
cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un termen de maxim 80 zile de la emiterea notei de comandă de către
Autoritatea Contractantă (care poate emite note de comandă oricând pe perioada de valabilitate a contractului, pentru toate
bunurile sau eşalonat, pentru anumite bunuri);- instalarea/montajul şi punerea în funcţiune a echipamentelor/produselor (unde
este cazul) se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării (inclusiv instruirea personalului desemnat). Instalarea şi
punerea în funcţiune a echipamentelor se va realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse
în preţ;Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 1.641.516,13 lei fara TVAOrice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea
termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare,
respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor:
18 zile.Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea
”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările
de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.Autoritatea
contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.Autoritatea
contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informațiilor suplimentare, după cum
urmează:- cu 24 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii
economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;- cu 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor,
pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.