Obiectul contractului il reprezinta FURNIZAREA DE ECHIPAMENTE DIGITALE ŞI ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SPECIFICE PENTRU LABORATOUL DE STIINTE (MULTIDISCIPLINAR) DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR ÎN CADRUL PROIECTULUI
"DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A LICEULUI TEHNOLOGIC "TUDOR VLADIMIRESCU" ŞI A STRUCTURII ŞCOLARE ARONDATE DIN COMUNA TUDOR VLADIMIRESCU, JUDEŢUL GALAŢI".
Durata Contract...
Obiectul contractului il reprezinta FURNIZAREA DE ECHIPAMENTE DIGITALE ŞI ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SPECIFICE PENTRU LABORATOUL DE STIINTE (MULTIDISCIPLINAR) DIN UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR ÎN CADRUL PROIECTULUI
"DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ŞI ECHIPAMENTE DIGITALE A LICEULUI TEHNOLOGIC "TUDOR VLADIMIRESCU" ŞI A STRUCTURII ŞCOLARE ARONDATE DIN COMUNA TUDOR VLADIMIRESCU, JUDEŢUL GALAŢI".
Durata Contractului de achiziţie publică este de 90 zile de la emiterea notei de comandă de către Autoritatea contractantă.
Pe parcursul derulării Contractului, următoarele termene şi condiţii vor fi respectate:
- furnizarea produselor contractate se va efectua în conformitate cu graficul de livrare prezentat în cadrul ofertei, într-un termen de 80 zile de la emiterea notei de comandă de către Autoritatea contractantă (care poate emite note de comandă oricând pe perioada de valabilitate a contractului, pentru toate bunurile sau eşalonat, pentru anumite bunuri);
- instalarea şi punerea în funcţiune a produselor se va realiza în maximum 10 zile de la data livrării produselor (unde este cazul).
Instalarea şi punerea în funcţiune a produselor se va realiza în locaţia de livrare, cu personal autorizat al firmei, operaţii incluse în preţ;
Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 530.422,00 lei fara TVA
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.
Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016,cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este in a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul- limită stabilit in Anuntul de participare simplificat.