Se vor achiziţiona echipamente digitale pentru Scoala Gimnazială Laslea.
Pentru proiectul "Mobilarea şi dotarea şcolilor din Comuna Laslea" , cod F-PNRR-Dotari-2023-3081, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", prin PNRR , pe anul 2023, pentru Comuna Laslea a fost aprobata pe lista de investitii a anului curent şi...
Se vor achiziţiona echipamente digitale pentru Scoala Gimnazială Laslea.
Pentru proiectul "Mobilarea şi dotarea şcolilor din Comuna Laslea" , cod F-PNRR-Dotari-2023-3081, în cadrul apelului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", prin PNRR , pe anul 2023, pentru Comuna Laslea a fost aprobata pe lista de investitii a anului curent şi achizitia de echipamente, mobilier şi materiale didactice .
Solicitarile de clarificari se depun cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, ca ofertantii sa aiba suficient timp pentru pregatirea ofertei. Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este Sistemul Electronic de Achizitii Publice , iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de contractul de finanţare, pentru proiectul cu titlul ‟"Mobilarea şi dotarea şcolilor din Comuna Laslea" aprobat prin PNRR C15. Termenul maximal estimat până la care se aplică clauza suspensivă este 31.12.2023. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziţie publică datorita lipsei finantării.