A. Având în vedere cererea de finanțare aferentă proiectului „Dotarea cu mobilier si echipamente digitale a unitatilor de
invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din cadrul UAT ORAS LEHLIU-GARA”, cod F-PNRR-Dotari-2023-1727, finanțat
prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generație, Componenta C15: Educație,
echipamentele digitale necesare unității de...
A. Având în vedere cererea de finanțare aferentă proiectului „Dotarea cu mobilier si echipamente digitale a unitatilor de
invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din cadrul UAT ORAS LEHLIU-GARA”, cod F-PNRR-Dotari-2023-1727, finanțat
prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generație, Componenta C15: Educație,
echipamentele digitale necesare unității de învățământ care vor fi achiziționate sunt următoarele:Lot 1 - Echipamente digitale
pentru laboratore de informatică (UIP - 3 laboratoare) - Display interactiv + suport, Laptop, Sisteme de tip desktop cu monitor
,Sisteme all-in-one, Sistem sunet,Cameră videoconferință,Router wifi, Imprimantă multifuncțională, Microfon ambiental Lot
2: Echipamente digitale pentru săli de clasă (UIP/ UC - 49 sali) - Display interactiv + suport,Sistem all-in-on ,Laptop, Sistem
de sunet ,Cameră videoconferință, Imprimantă multifuncțională colo, Imprimantă multifuncțională monocrom , Scanner documente
portabil, Laser pointer Amplificatoare semnal WI FI, HDD 1 TB,Kit x 4 buc camere supraveghere Lot 3: Echipamente digitale
pentru laboratorul de științe (UIP - 1 laborator) - Laptop, Display interactiv, Sistem videoconferinta, Router wi-fi , Imprimanta
multifunctionala, Tablete grafice, Kit camere video (cu 8 camere), Hard disk extern 1 TB Lot 4: Echipamente digitale pentru
ateliere de practică (IPT- 1 atelier) - All-In-One , Router wi-fi , Switch retea, Imprimanta multifunctionala, Display interactiv,
Scanner documente portabile B. Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită în continuare “Legea 98”)
și art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (numită în continuare “Norme”),
orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia
de atribuire, cu respectarea unui termen-limită de 18 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor.C. Conform prevederilor
art. 160 alin. (2) şi ale art. 161 alin. (1) din "Legea 98", precum şi ale art. 27 alin. (2)-(4) şi ale art. 103 alin. (2)
din "Norme", autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări/
informaţii suplimentare cu 11 zile de dinainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.D. Autoritatea contractantă
nu va răspunde la o solicitare de clarificări/ informaţii suplimentare, primită în intervalul de 17 zile înaintea termenului-limită
stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv.