A. Având în vedere cererea de finanțare aferentă proiectului „Dotarea cu mobilier si echipamente digitale a unitatilor de
invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din cadrul UAT ORAS LEHLIU-GARA”, cod F-PNRR-Dotari-2023-1727, finanțat
prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generație, Componenta C15: Educație,
echipamentele digitale necesare unității de...
A. Având în vedere cererea de finanțare aferentă proiectului „Dotarea cu mobilier si echipamente digitale a unitatilor de
invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din cadrul UAT ORAS LEHLIU-GARA”, cod F-PNRR-Dotari-2023-1727, finanțat
prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generație, Componenta C15: Educație,
echipamentele digitale necesare unității de învățământ care vor fi achiziționate sunt următoarele:Lot 1 - Echipamente digitale
pentru laboratoare de informatică (UIP - 3 laboratoare) Display interactiv + suport, Laptop, Sisteme de tip desktop cu monitor,
Sisteme all-in-one, Sistem sunet, Cameră videoconferință, Router wifi, Imprimantă multifuncțională, Microfon ambiental. Lot
2: Echipamente digitale pentru săli de clasă (UIP/ UC - 49 sali)Display interactiv + suport, Sistem all-in-one, Laptop, Sistem
de sunet, Cameră videoconferință, Imprimantă multifuncțională color, Imprimantă multifuncțională monocrom, Scanner documente
portabil, Laser pointer, Amplificatoare semnal WI FI, HDD 1 TB , Kit x 4 buc camere supraveghere. Lot 3: Echipamente digitale
pentru laboratorul de științe (UIP - 1 laborator)Laptop, Display interactiv, Sistem videoconferinta, Router wi-fi, Imprimanta
multifunctionala, Tablete grafice, Kit camere video (cu 8 camere), Hard disk extern 1 TB. Lot 4: Echipamente digitale pentru
ateliere de practică (IPT- 1 atelier)All-In-One, Router wi-fi, Switch retea, Imprimanta multifunctionala, Display interactiv,
Scanner documente portabile. B. Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită în continuare “Legea 98”)
și art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (numită în continuare “Norme”),
orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia
de atribuire, cu respectarea unui termen-limită de 18 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor.C. Conform prevederilor
art. 160 alin. (2) şi ale art. 161 alin. (1) din "Legea 98", precum şi ale art. 27 alin. (2)-(4) şi ale art. 103 alin. (2)
din "Norme", autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificări
/ informaţii suplimentare, termenul de raspuns fiind cu 11 zile inainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.D.
Termenul-limita de transmitere a unor eventuale solicitaru de clarificari / informatii suplimentare de catre potantialii participanti
la procedura de achizitie este cu 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde
niciunei solicitari de clarificări / informaţii suplimentare, primite într-un interval mai mic de 17 zile înaintea termenului-limită
stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv.