A. Având în vedere cererea de finanţare aferentă proiectului "Dotarea cu mobilier si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din cadrul UAT ORAS LEHLIU-GARA", cod F-PNRR-Dotari-2023-1727, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generaţie, Componenta C15: Educaţie, echipamentele digitale necesare unităţii de învăţământ care v...
A. Având în vedere cererea de finanţare aferentă proiectului "Dotarea cu mobilier si echipamente digitale a unitatilor de invatamant preuniversitar si a unitatilor conexe din cadrul UAT ORAS LEHLIU-GARA", cod F-PNRR-Dotari-2023-1727, finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR), Pilonul Politici pentru noua generaţie, Componenta C15: Educaţie, echipamentele digitale necesare unităţii de învăţământ care vor fi achiziţionate sunt următoarele:
Lot 1 - Echipamente digitale pentru laboratoare de informatică (UIP - 3 laboratoare)
Display interactiv + suport, Laptop, Sisteme de tip desktop cu monitor, Sisteme all-in-one, Sistem sunet, Cameră videoconferinţă, Router wifi, Imprimantă multifuncţională, Microfon ambiental.
Lot 2: Echipamente digitale pentru săli de clasă (UIP/ UC - 49 sali)
Display interactiv + suport, Sistem all-in-one, Laptop, Sistem de sunet, Cameră videoconferinţă, Imprimantă multifuncţională color, Imprimantă multifuncţională monocrom, Scanner documente portabil, Laser pointer, Amplificatoare semnal WI FI, HDD 1 TB , Kit x 4 buc camere supraveghere.
Lot 3: Echipamente digitale pentru laboratorul de ştiinţe (UIP - 1 laborator)
Laptop, Display interactiv, Sistem videoconferinta, Router wi-fi, Imprimanta multifunctionala, Tablete grafice, Kit camere video (cu 8 camere), Hard disk extern 1 TB.
Lot 4: Echipamente digitale pentru ateliere de practică (IPT- 1 atelier)
All-In-One, Router wi-fi, Switch retea, Imprimanta multifunctionala, Display interactiv, Scanner documente portabile.
B. Potrivit prevederilor art. 160 alin (1) din Legea 98/2016 (numită în continuare “Legea 98") şi art 103 alin (1) din Normele metodologice la Legea nr. 98/2016, aprobate prin H.G. nr. 395/2016 (numită în continuare “Norme"), orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea unui termen-limită de 18 zile înaintea datei limită de depunere a ofertelor.
C. Conform prevederilor art. 160 alin. (2) şi ale art. 161 alin. (1) din "Legea 98", precum şi ale art. 27 alin. (2)-(4) şi ale art. 103 alin. (2) din "Norme", autoritatea contractantă va răspunde consolidat, în mod clar şi complet, tuturor solicitărilor de clarificări / informaţii suplimentare, termenul de raspuns fiind cu 11 zile inainte de termenul-limită stabilit pentru depunerea ofertelor.
D. Termenul-limita de transmitere a unor eventuale solicitaru de clarificari / informatii suplimentare de catre potantialii participanti la procedura de achizitie este cu 17 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde niciunei solicitari de clarificări / informaţii suplimentare, primite într-un interval mai mic de 17 zile înaintea termenului-limită stabilit pentru depunerea ofertelor, solicitarea fiind considerată a fi fost transmisă tardiv.