Contractul are ca scop îmbunătăţirea reţelelor de comunicaţii (infrastructura IT);
Proiectul de investiţii propus vizează creşterea gradului de digitalizare a unităţii spitaliceşti prin infrastructura digitală (periferice, staţii de lucru, etc) în activitatea desfăşurată în interiorul Spitalului Municipal Dorohoi.
Modernizarea infrastructurii existente se va realiza prin achiziţionarea şi instalarea unor serii de ech...
Contractul are ca scop îmbunătăţirea reţelelor de comunicaţii (infrastructura IT);
Proiectul de investiţii propus vizează creşterea gradului de digitalizare a unităţii spitaliceşti prin infrastructura digitală (periferice, staţii de lucru, etc) în activitatea desfăşurată în interiorul Spitalului Municipal Dorohoi.
Modernizarea infrastructurii existente se va realiza prin achiziţionarea şi instalarea unor serii de echipamente, care fac posibilă funcţionalitatea sistemului digital:
• servere (pentru instalarea locală a aplicaţiilor informatice existente precum şi a celor achiziţionate prin proiect, inclusiv pentru gestiunea documentelor din cadrul unităţii sanitare),
• calculatoare de tip all-in-one (pentru activitatea clinică - în zona ambulatoriului-, sau administrativă),
• multifuncţionale de mică capacitate, pentru a deservi şi eficientiza activitatea cabinetelor din cadrul ambulatoriului,
• tablete pentru a asigura accesul cadrelor medicale la aplicaţiile clinice, etc.
Contractul are ca scop furnizarea de echipamente digitale aferente obiectivului "Digitalizarea Spitalului Municipal Dorohoi" - astfel:
Lot 1: Sistem firewall
Lot 2: Echipament de retea
Lot 3: Echipamente de birotică
Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publica este supusa următoarei condiţii:
Încheierea contractului de achiziţie publica este condiţionata de obţinerea/aprobarea finanţării din fonduri aferente PNRR-Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă.
Semnarea contractului de furnizare echipamente Digitale, este posibila doar in situaţia in care se respecta dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislaţiei privind finanţele publice.
In cazul in care, indiferent de motive, obţinerea/aprobarea finanţării din fonduri aferente PNRR-Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă nu se realizează pana in termenul de maxim 6 luni după data limita de depunere a ofertelor, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) din Legea nr.98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achiziţie publica.
OFERTANTII DIN CADRUL ACESTEI PROCEDURI, PRIN DEPUNEREA OFERTEI, ACCEPTA UTILIZAREA CONDITIEI SUSPENSIVE DE MAI SUS, ASUMANDU-SI INTREAGA RASPUNDERE IN RAPORT CU EVENTUALELE PIERDERI PE CARE LE-AR PUTEA SUFERI IN SITUATIA DESCRISA.
Atenţie: Termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare este de 4 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor, in măsura in care aceste solicitări vor fi adresate in termenul prevăzut la secţiunea I din Fisa de Date, respectiv 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.