Feedback
I.D.: 87265721

Furnizare echipamente digitale şi software pentru dotare laboratoare şi săli de clasă în cadrul proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe", finanţat prin PNRR C15

Data publicarii
23.09.23 Exista 125.076 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30231320-6 30213100-6 30216110-0 30232110-8 30232150-0 30237260-9 32232000-8 32351300-1 32420000-3 32442100-4 48190000-6 48821000-9
Termenul limita pentru depunere:
04.10.23
Pretul estimativ:
437.823,00 RON - 437.823,00 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea-III-Model-Contract-achizitie-semnat.docx
  2. FisaDate_DF1191244.pdf
  3. Caiet de sarcini - IT-semnat.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă, Comuna Vultureşti, a aplicat pentru un proiect de finanţare în cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie/Componenta C15: Educaţie, obţinând Contractului de finanţare nr. 395DOT/2023. Şcoala Gimnazială "Constantin Tomescu" Pleşeşti a identificat faptul că toate structurile incluse în cadrul UIP au nevoie de investiţii în echipamente digitale,...
Autoritatea contractantă, Comuna Vultureşti, a aplicat pentru un proiect de finanţare în cadrul Programului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, Pilonul VI. Politici pentru noua generaţie/Componenta C15: Educaţie, obţinând Contractului de finanţare nr. 395DOT/2023. Şcoala Gimnazială "Constantin Tomescu" Pleşeşti a identificat faptul că toate structurile incluse în cadrul UIP au nevoie de investiţii în echipamente digitale, mobilier şcolar şi dotări în condiţii ce asigură minimum necesar pentru desfăşurarea activităţilor şcolare astfel încât performanţele şcolare ale elevilor să cunoască o creştere semnificativă prin dobândirea unei gândiri logice, accesul facil la informaţii şi materiale suplimentare, participarea la activităţi de pregătire suplimentară, indiferent de mediul social din care provin. Pentru aceasta, nevoile investiţionale identificate pentru echipamente digitale au fost grupate pe categorii: 1. Echipamente IT pentru 1 laborator de informatică; 2. Echipamente TIC pentru cele 16 clase şi grupe de preşcolari; 3. Echipamente TIC pentru Laboratoare pentru aprofundarea unor materii de bază – 1 multifuncţional (Fizică şi Chimie) şi 1 Biologie; 4. Echipamente TIC pentru Cabinet de limbi moderne. Mobilierul achiziţionat va deservi toţi profesorii şi elevii din cele patru structuri componente, deoarece caracteristicile tehnice ale acestora precum şi modul de organizare al activităţii şi al structurilor, permit atât accesarea directă cât şi organizarea acestora în funcţie de necesităţi. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ). Solicitarile de clarificari se depun cu 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Clauza suspensiva: Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este, iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de contractul de finanţare, pentru proiectul cu titlul ‟ Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe " aprobat prin PNRR C15. Termenul maximal estimat până la care se aplică clauza suspensivă este 31.12.2023. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza a-II-a din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă, in cazul anularii procedurii sau în cazul în care nu încheie contractul de achiziţie publică datorita lipsei finantării.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu