Furnizare Echipamente de protectie medicala si dezinfectanti “ Creşterea capacităţii de răspuns la răspândirea virusului COVID – 19 în unităţile de învăţământ “, COD SMIS: 143135.
Dotarea a patru unităţi de învăţământ din municipiul Beiuş, cu echipamente de protecţie medicală necesară pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-COV-2.
Liceul Vocational Pedagogic Nicolae Bolcas Beius
Colegiul National Samuil Vulcan Bei...
Furnizare Echipamente de protectie medicala si dezinfectanti “ Creşterea capacităţii de răspuns la răspândirea virusului COVID – 19 în unităţile de învăţământ “, COD SMIS: 143135.
Dotarea a patru unităţi de învăţământ din municipiul Beiuş, cu echipamente de protecţie medicală necesară pentru a preveni răspândirea coronavirusului SARS-COV-2.
Liceul Vocational Pedagogic Nicolae Bolcas Beius
Colegiul National Samuil Vulcan Beius
Scoala Gimnaziala Nicolae Popoviciu Beius
Colegiul Tehnic Ioan Ciordas Beius.
Solicitarile de clarificari se depun cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, ca ofertantii sa aiba 10 zile inainte de termenul limita pentru pregatirea documentatiei.
CLAUZĂ SUSPENSIVĂ: “Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de obtinerea finantarii nerambursabila prin programul de finantare Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritara 9 Protejarea Sanatatii populatiei in contextul pandemiei cauzate de COVID 19, Obiectivul specific 9.1 Cresterea capacitatii de gestionare a crize sanitare COVID-19, Consolidarea capacitatii unitatilor de invatamant Preuniversitare de stat in vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV- 2. Semnarea contractului de achiziţie publică fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispoziţiile Legii 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin semnarea contractului de finantare.
În cazul în care, indiferent de motive, finantarea nu va fi obtinuta, pe o perioada de 6 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 6 luni, astfel încât, in cazul in care condiţia semnării contractului de finanţare nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata."