Feedback
I.D.: 22034736

Furnizare echipamente de birou care se finalizează cu încheierea unui contract de furnizare pentru o perioada de 12 luni.

Data publicarii
29.08.17 Exista 911.303 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30190000 30000000
Termenul limita pentru depunere:
11.09.17
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare echipamente de birou care se finalizează cu încheierea unui contract de furnizare pentru o perioada de 12 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare articole de PAPETĂRIE – conform Anexei 1 la Caietul de sarcini, prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire (Fişa de date şi Caietul de sarcini cu Anexa 1 la acesta).  
Furnizare VESTĂ CU ELEMENTE REFLECTORIZANTE, prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni  
Furnizare VESTĂ CU ELEMENTE REFLECTORIZANTE, prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni 12.07.18
Furnizare articole de PAPETĂRIE – conform Anexei 1 la Caietul de sarcini, prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni, în condiţiile respectării în totalitate a cerinţelor din Documentaţia de atribuire (Fişa de date şi Caietul de sarcini cu Anexa 1 la acesta). 04.04.19
Anvelope profil vară şi iarnă necesare autospecialelor aparţinând D.G.P.M.B., prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni  
Anvelope profil vară şi iarnă necesare autospecialelor aparţinând D.G.P.M.B., prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni 26.08.19
contract de furnizare, instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie in vederea achizitionarii de echipamente medicale - 12 loturi 30.10.19
„Servicii poştale de distribuire a corespondenţei pentru anul 2019”, prin încheierea unui acord-cadru pe o perioadă de 12 luni  
Încheierea unui acord cadru în perioada 01.02.2025-31.12.2026 (23 luni) pentru furnizare de produse agroalimentare necesare funcţionării popotelor de la U.M.01991 TÂRGŞORUL NOU şi U.M. 01924 BUCUREŞTI 21.11.24
Contract achizitie si furnizare lapte UHT 1,5%, ambalat la 1 litru, pentru perioada 01.04-31.12.2022 (cantitate lunara estimate de 242 litri/luna – aproximativ 2420 litri /10 luni), cu livrare lunara, GRATUITA, pe baza de coamnda, in 4 locatii (adrese/locatii) din 3 orase (bucuresti, Timisoara si Ia 28.03.22