Feedback
I.D.: 94112127

Furnizare echipamente cu montaj pentru proiectul: „Dezvoltarea integrată a sistemelor inteligente de gestionare a traficului şi creşterea siguranţei spaţiilor publice din Municipiul Odorheiu Secuiesc”

Data publicarii
29.02.24 Exista 77.132 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
35125300 32421000 45311000 51610000 79930000
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contractul care urmează a fi achiziţionat este finanțat prin Planul Naţional de Redresare şi rezilienţă, denumit în continuare PNRR, Componenta C10: Fondul local, Investitia I1.2. Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde-ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local), conform Contractului de finanțare nr. 6638/18.01.2023, Act adiţional Nr. 1/2023 la Contractul de fin...
Contractul care urmează a fi achiziţionat este finanțat prin Planul Naţional de Redresare şi rezilienţă, denumit în continuare PNRR, Componenta C10: Fondul local, Investitia I1.2. Asigurarea infrastructurii pentru transportul verde-ITS/alte infrastructuri TIC (sisteme inteligente de management urban/local), conform Contractului de finanțare nr. 6638/18.01.2023, Act adiţional Nr. 1/2023 la Contractul de finanţare nr. 6638/18.01.2023 şi face parte din implementarea proiectului “DEZVOLTAREA INTEGRATĂ A SISTEMELOR INTELIGENTE DE GESTIONARE A TRAFICULUI ŞI CREŞTEREA SIGURANŢEI SPAŢIILOR PUBLICE DIN MUNICIPIUL ODORHEIU SECUIESC”. Activitățile solicitate la nivelul procedurii de achiziție sunt următoarele: A. Proiectul tehnic (proiect tehnic de securitate) care se va întocmi în conformitate cu Legea nr. 333/2003 republicată privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor și protecția persoanelor și Legea nr. 363/2018 privind protecția persoanelor fizice referitor la prelucrarea datelor cu caracter personal de către autoritățile competente în scopul prevenirii, descoperirii, cercetării, urmăririi penale și combaterii infracțiunilor sau al executării pedepselor, măsurilor educative și de siguranță, precum și privind libera circulație a acestor date și cu toate celelalte prevederi legale incidente aplicabile la momentul elaborării documentației; B. Sistemul de supraveghere video care va fi compus din 355 camere de supraveghere video. Având o structură de tip server-client, costurile pentru o eventuală extindere sunt reduse, acestea rezumându-se doar la costurile efective ale camerelor de supraveghere și/sau a unor cabluri de rețea de mici dimensiuni. Camerele de supraveghere video precum și componentele necesare funcționării acestora în scopul pentru care au fost instalate, incluzând, dar fără a se limita la, sisteme de transmisie date, echipamente de alimentare cu energie electrică, cabluri și accesorii pentru fixarea acestora vor fi montate pe spațiul public, pe stâlpii existenți ai rețelelor de distribuție a energiei electrice și/ sau pe stâlpii existenți ai sistemului de iluminat public și/sau pe clădirile aflate în proprietatea autorității contractante fără a se interveni prin lucrări asupra imobilelor sau a altor infrastructuri fizice de susținere (autoritatea contractantă va obține, dacă este cazul, toate acordurile și avizele necesare amplasării acestora de către contractant, înainte de montare) și vor monitoriza punctele de interes și zonele adiacente acestora. La nivelul municipiului vor fi înființate 2 puncte de centralizare a camerelor de supraveghere video: - sală de server dispozitive CCTV la Primăria Municipiului (aici sunt insumate cablurile optice subterane montate în centrul orașului și care este în legătură directa cu cablu optic subteran cu Poliția Locală a municipiului) - sală de server la Poliția Locală a Municipiului (aici este centralizatorul pentru tot sistemul de supraveghere de spații publice ce urmează a fi instalat pe teritoriul municipiului, sunt montate echipamentele de stocare, de prelucrare date și dispeceratele). Pentru o mai bună administrare a întregului sistem trebuie prevăzut cel puțin un cabinet metalic în cadrul fiecărei dispecerat video în care se vor instala echipamentele specifice, și 2 cabineturi rack în sala de server, în care se vor instala echipamentele de stocare, prelucrare etc. Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor 10 zile. Autoritatea Contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a-7-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu