Feedback
I.D.: 80909133

Furnizare Echipamente cod – PH – CF 1

Data publicarii
14.04.23 Exista 213.946 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
42990000-2 32333200-8 80530000-8 50100000-6 42997000-1 38430000-8 34144410-5 34144000-8
Termenul limita pentru depunere:
22.05.23
Pretul estimativ:
32.473.336,13 RON - 32.473.336,13 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1176508.pdf
  2. DA CF1 Martie 2023.rar-1
  3. DUAE_CERERE_218760.xml
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare echipamente necesare Operatorului Regional HIDRO PRAHOVA SA, precum si instalare, punere in functiune, instruirea personalului de exploatare al achizitorului, asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor Caietului de sarcini: Furnizare echipamente LOT 1 – cuprinde: Unitatea mobila pentru detectia pierderilor 1 buc. Autolaborator dotat cu echipament specializat ...
Furnizare echipamente necesare Operatorului Regional HIDRO PRAHOVA SA, precum si instalare, punere in functiune, instruirea personalului de exploatare al achizitorului, asistenta tehnica pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie, conform prevederilor Caietului de sarcini: Furnizare echipamente LOT 1 – cuprinde: Unitatea mobila pentru detectia pierderilor 1 buc. Autolaborator dotat cu echipament specializat inspectie video 1 buc. Unitate mobila pentru spalarea si curatarea canalizarii (min 11.5 mc) 2 buc. Unitate mobila pentru spalarea si curatarea canalizarii (maxim 2 mc) 1 buc. Freza curatare retele de canalizare 12 buc. Furnizare echipamente LOT 2: - cuprinde: Autosasiu transport containere de 1.6-2 mc 4 buc. Autobasculanta transport namol 4 buc. Incarcator frontal 4 buc. Specificatiile tehnice ale echipamentelor ce urmeaza sa fie furnizate, precum si cerintele privind punerea in functiune si serviciile conexe sunt detaliate in Caietul de sarcini. Conditii de livrare: DDP (INCOTERMS 2020) Termene: 12 luni, conform caietului de sarcini, Garantia suplimentara va fi punctata ca factor de evaluare minim 24 luni – maxim 36 luni garantie de conformitate. Orice referire din cuprinsul prezentei documentatii de atribuire, (inclusiv a caietului de sarcini), prin care se indica o anume origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricaţie, un standard, o autorizare /certificare/atestare, un serviciu sau o cerinta se va citi si interpreta ca fiind insotita de mentiunea "sau echivalent". NOTE: 1. Numar de zile pana la care operatorii economici interesati pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20. 2. Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari / informatii suplimentare cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP, semnată cu semnatură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu