La nivelul Primăriei, în cursul anului 2017 au fost înregistrate 65.000 de solicitări, un număr de peste 20.000 cetăţeni beneficiind de serviciile instituţiei.Simplificarea procedurilor specifice administraţiei publice, atât în sensul reducerii barierelor birocratice şi a poverilor administrative, cât şi în scopul creşterii gradului de transparenţă şi al îmbunătăţirii relaţiei cetăţenilor cu instituţiile şi autorităţile pub...
La nivelul Primăriei, în cursul anului 2017 au fost înregistrate 65.000 de solicitări, un număr de peste 20.000 cetăţeni beneficiind de serviciile instituţiei.Simplificarea procedurilor specifice administraţiei publice, atât în sensul reducerii barierelor birocratice şi a poverilor administrative, cât şi în scopul creşterii gradului de transparenţă şi al îmbunătăţirii relaţiei cetăţenilor cu instituţiile şi autorităţile publice reprezintă o condiţie sine-qua non a reformării întregului sistem administrativ.Totodată, lipsa unui mecanism de bugetare participativa, nevoia permanentă de a îmbunaţi accesul cetăţenilor la informaţie şi de a lărgi gama de servicii electronice se datorează numărului tot mai ridicat de contribuabili cu care se intră în contact, a cererilor numeroase şi diverse cu care aceştia vin către administraţia publică, precum şi a preocupării continue a primăriei de a servi cât mai eficient interesele cetăţenilor. În acest context, sunt necesare soluţii performante care să ofere servicii electronice pentru toate categoriile de cetăţeni. Astfel, soluţia integrată propusă prin prezentul proiect va permite traversarea barierei digitale, care limitează accesul la informaţie prin folosirea de mijloace restrânse de comunicare, adresând toate cele şapte servicii care se încadrează în nivelul cel mai înalt de prioritate conform Planului integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor.Obiectivul general al proiectului consta in modernizarea mecanismelor si procedurilor administrative la nivelul Municipiului Giurgiu, in vederea creşterii capacitaţii instituţionale privind fundamentarea deciziilor si planificare strategica pe termen lung, precum si reducerea birocraţiei, prin implementarea si susţinerea de măsuri de simplificare, atât din perspectiva Back-Office , cât şi din perspectiva Front- Office , pentru serviciile furnizate către comunitate.
Valoarea estimată fără TVA a contractului de servicii care urmează a fi încheiat, este de 397.000 lei (exclusiv TVA). Defalcarea valorii estimate se regaseste in cadrul caietului de sarcini.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solictarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul prevazut la cap. I.3.