Feedback
I.D.: 37863950

Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564

Data publicarii
14.08.19 Exista 56.986 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30210000-4
Termenul limita pentru depunere:
29.08.19
Pretul estimativ:
397.000,00 RON - 397.000,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1050695.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
La nivelul Primăriei, în cursul anului 2017 au fost înregistrate 65.000 de solicitări, un număr de peste 20.000 cetăţeni beneficiind de serviciile instituţiei.Simplificarea procedurilor specifice administraţiei publice, atât în sensul reducerii barierelor birocratice şi a poverilor administrative, cât şi în scopul creşterii gradului de transparenţă şi al îmbunătăţirii relaţiei cetăţenilor cu instituţiile şi autorităţile pub...
La nivelul Primăriei, în cursul anului 2017 au fost înregistrate 65.000 de solicitări, un număr de peste 20.000 cetăţeni beneficiind de serviciile instituţiei.Simplificarea procedurilor specifice administraţiei publice, atât în sensul reducerii barierelor birocratice şi a poverilor administrative, cât şi în scopul creşterii gradului de transparenţă şi al îmbunătăţirii relaţiei cetăţenilor cu instituţiile şi autorităţile publice reprezintă o condiţie sine-qua non a reformării întregului sistem administrativ.Totodată, lipsa unui mecanism de bugetare participativa, nevoia permanentă de a îmbunaţi accesul cetăţenilor la informaţie şi de a lărgi gama de servicii electronice se datorează numărului tot mai ridicat de contribuabili cu care se intră în contact, a cererilor numeroase şi diverse cu care aceştia vin către administraţia publică, precum şi a preocupării continue a primăriei de a servi cât mai eficient interesele cetăţenilor. În acest context, sunt necesare soluţii performante care să ofere servicii electronice pentru toate categoriile de cetăţeni. Astfel, soluţia integrată propusă prin prezentul proiect va permite traversarea barierei digitale, care limitează accesul la informaţie prin folosirea de mijloace restrânse de comunicare, adresând toate cele şapte servicii care se încadrează în nivelul cel mai înalt de prioritate conform Planului integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor.Obiectivul general al proiectului consta in modernizarea mecanismelor si procedurilor administrative la nivelul Municipiului Giurgiu, in vederea creşterii capacitaţii instituţionale privind fundamentarea deciziilor si planificare strategica pe termen lung, precum si reducerea birocraţiei, prin implementarea si susţinerea de măsuri de simplificare, atât din perspectiva Back-Office , cât şi din perspectiva Front- Office , pentru serviciile furnizate către comunitate. Valoarea estimată fără TVA a contractului de servicii care urmează a fi încheiat, este de 397.000 lei (exclusiv TVA). Defalcarea valorii estimate se regaseste in cadrul caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solictarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care solicitarile sunt transmise in termenul prevazut la cap. I.3.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564 17.09.19
Servicii de consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă: Dezvoltarea/implementarea unui mecanism de bugetare participativa on-line, Dezvoltarea si implementarea unui sistem informatic de tipul ghişeu unic online si fizic, Dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern în cadrul instituţiei, precum şi servicii de furnizare echipamente si software în cadrul proiectului: "Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM), cod MySMIS 1236535/cod SIPOCA 564, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020"  
Servicii de consultanţă, dezvoltare de software, internet şi asistenţă: Dezvoltarea/implementarea unui mecanism de bugetare participativa on-line, Dezvoltarea si implementarea unui sistem informatic de tipul ghişeu unic online si fizic, Dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice care să asigure administrarea electronică a documentelor create, primite sau întocmite pentru uz intern în cadrul instituţiei, precum şi servicii de furnizare echipamente si software în cadrul proiectului: "Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM), cod MySMIS 1236535/cod SIPOCA 564, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020" 24.09.19
Achizitia de infrastructura hardware si licente de baza, solutie software, servicii de dezvoltare sistem IT si instruire utilizatori pentru proiectul “Servicii publice partajate digitalizate - Continuarea simplificării procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în Municipiul Giurgiu (SEPAR)" 30.06.22
SERVICII DE RETRO-DIGITALIZARE A DOCUMENTETOR DE ARHIVĂ ÎN CADRUL PROIECTULUI: "SERVICII PUBLICE PARTAJATE DIGITALIZATE - CONTINUAREA SIMPLIFICĂRII PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI PENTRU CETĂŢENI ÎN MUNICIPIUL GIURGIU (SEPAR)" 09.08.21
Servicii de consultanţă pentru asistenţă de specialitate privind organizarea mecanismului de bugetare participativă şi realizare SDD 2020-2027 pentru proiectul "Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM), cod MySMIS 1236535/cod SIPOCA 564, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020  
Servicii de consultanţă pentru asistenţă de specialitate privind organizarea mecanismului de bugetare participativă şi realizare SDD 2020-2027 pentru proiectul "Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM), cod MySMIS 1236535/cod SIPOCA 564, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020 22.04.19
Servicii de consultanţă IT şi furnizare echipamente şi software în cadrul proiectului "Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu (MEPAM)", COD MySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564, finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020". 01.04.20
Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564  
Furnizare Echipamente şi software (licenţe) pentru proiectul:"Mecanisme şi proceduri administrative moderne în Primăria Giurgiu(MEPAM), finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014-2020, CODMySMIS Proiect 126535/Cod SIPOCA 564