Conform Documentatiei de atribuire si a caietului de sarcini se impune incheierea unui acord cadru de furnizare având ca obiect:
,,Furnizare echipamente şi materiale necesare D.Î.R.D. Sector 3"
Ţinând cont de ampla activitate desfăşurată de Direcţia Întreţinere şi Reparaţii Drumuri, prin serviciile de specialitate, în ceea ce priveste procesul de reparaţie, întreţinere, amenajare şi modernizare pe raza teritorial administ...
Conform Documentatiei de atribuire si a caietului de sarcini se impune incheierea unui acord cadru de furnizare având ca obiect:
,,Furnizare echipamente şi materiale necesare D.Î.R.D. Sector 3"
Ţinând cont de ampla activitate desfăşurată de Direcţia Întreţinere şi Reparaţii Drumuri, prin serviciile de specialitate, în ceea ce priveste procesul de reparaţie, întreţinere, amenajare şi modernizare pe raza teritorial administrativă a Sectorului 3 al Municipiului Bucureşti, s-a identificat necesitatea achiziţionării de echipamente şi materiale necesare D.Î.R.D Sector 3, conform prezentei anexe, în vederea eficientizării activităţii din teren.
In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitările de clarificari/informatii suplimentare în a 4-a zi înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.