Achiziţia se realizează în cadrul proiectului "REABILITARE ŞI MODERINAZARE AMBULATORIU SPITAL ORAŞENESC ŞTEI" – COD SMIS 123663", Apelul de proiecte POR/2017/8/8.1/8.1.B/1/7 regiuni, Axa prioritară 8 - Dezvoltarea infrastructurii sanitare şi sociale. Prioritatea de investiţii 8.1 – Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile î...
Achiziţia se realizează în cadrul proiectului "REABILITARE ŞI MODERINAZARE AMBULATORIU SPITAL ORAŞENESC ŞTEI" – COD SMIS 123663", Apelul de proiecte POR/2017/8/8.1/8.1.B/1/7 regiuni, Axa prioritară 8 - Dezvoltarea infrastructurii sanitare şi sociale. Prioritatea de investiţii 8.1 – Investiţii în infrastructurile sanitare şi sociale care contribuie la dezvoltarea la nivel naţional, regional şi local, reducând inegalităţile în ceea ce priveşte starea de sănătate şi promovând incluziunea socială prin îmbunătăţirea accesului la serviciile sociale, culturale şi de recreere, precum şi trecerea de la serviciile instituţionale la serviciile prestate de comunitati."
Ambulatoriul are nevoie de asigurarea unor condiţii optime pentru pacienţi si pentru persoanele cu handicap, dar si de dotări pentru următoarele cabinetele medicale:
Cabinete în specialităţile:
PARTER CORP F
•Psihologie
ETAJ I
•Ortopedie
•Urologie
•Reumatologie
ETAJ II
•Cardiologie
•Psihiatrie
APARATURA MEDICALA, MOBILIER MEDICAL SI MOBILIER BIROU, ECHIPAMENTE IT Toată aparatura medicală vine însoţită de manual de utilizare in care este trecut modul în care se face întreţinerea zilnică a echipamentului cat si mentenanţa preventivă.
Mentenanţa
•in garanţie - reviziile efectuate gratuit de furnizor,
•după perioada garanţiei - se face mentenanţa preventiva (se schimba unele componente/consumabile conform indicaţiilor producătorului fiecărui echipament). Dacă se respecta calendarul mentenanţei preventive, prevenim riscurile ca echipamentele sa se defecteze.
Impartirea pe loturi – se vor aplica conform Anuntului de participare, respectiv un ofertant poate depune oferte pentru unul sau mai multe loturi. Autoritatea contractanta nu limiteaza numarul de loturi pentru care un operator economic isi poate depune oferta si nu
va uza de prevederile art.141 alin.5,6,7,8,9 si 10 din Legea 98/2016.
Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.