Contextul achiziţionării echipamentelor ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie este guvernat de echiparea şi dotarea Ambulatorului Integrat aparţinând Spitalului Municipal Râmnicu Sărat în scopul îmbunătăţirii calităţii infrastructurii de asistenţă medicală ambulatorie şi al asigurării unui acces sporit şi egal al cetăţenilor la serviciile de sănătate, cu impact sporit asupra persoanelor sărace.
Mun. Râmnicu Sărat...
Contextul achiziţionării echipamentelor ce fac obiectul prezentei proceduri de achiziţie este guvernat de echiparea şi dotarea Ambulatorului Integrat aparţinând Spitalului Municipal Râmnicu Sărat în scopul îmbunătăţirii calităţii infrastructurii de asistenţă medicală ambulatorie şi al asigurării unui acces sporit şi egal al cetăţenilor la serviciile de sănătate, cu impact sporit asupra persoanelor sărace.
Mun. Râmnicu Sărat, în calitate de autoritate contractantă, administrator al întregii infrastructuri de interes local, inclusiv cea sanitara, are ca atribuţie exclusivă implementarea unui proiect finantat prin POR 2014-2020, Axa Prioritara Dezvoltarea infrastructurii de sanatate si sociale, Op. 8.1.A: Ambulatorii, a carui finalitate consta in dotarea Ambulatoriului Rm. Sarat cu echipamente performante şi dispozitive medicale, care vor contribuii în mod direct la îmbunătăţirea calităţii şi a eficienţei serviciului medical ambulatoriu, precum şi la diversificarea investigaţiilor ce pot fi realizate la nivelul unităţii medicale.
Achizitia include 18 loturi, astfel:
- Lot 1 Analizor automat bacteriologie
- Lot 2 Analizor automat biochimie
- Lot 3 Analizor automat coagulare
- Lo 4 Analizor automat hematologie
- Lot 5 Analizor automat imunologie
- Lot 6 Analizor automat urini
- Lot 7 Echipamente laborator - Baie de apă pentru histologie–1 buc., Centrifugă–1 buc, Hotă bacteriologică–1buc
- Lot 8 Microscoape - Microscop binocular–1 buc, Microscop–1 buc, Microtom–1 buc
- Lot 9 MLS Laserterapie - aparat de laserterapie de inalta putere
- Lot 10 Aparate de terapie - Ap.de crioterapie - terapie prin aplicatii reci–1 buc, Ap. de microunde terapie curenti inalta frecventa–1 buc, TECAR terapie - ap.terapie prin diaterapie -1 buc
- Lot 11 Echipamente de fizioterapie - aparat de recuperare membre sup. – 1 buc, aparat de tractiuni vertebrale – 1 buc, bicicleta medicinala culcata tip scaun – 1 buc., bicicleta medicinala vertic.– 1 buc, scaun pentru cvadriceps- 1 buc, stepper - 1 buc
- Lot 12 Sisteme de monitorizare cardiaca - ecograf cu 4 sonde–2 buc, ecograf cu 4 sonde–1 buc, electrocardiograf cu 12 canale-4 buc
- Lot 13 Detectoare ecocardiografice - Doppler vascular pentru IGB automat–1 buc, EKG portabil-1 buc, Holter EKG–2 buc, Holter TA–2 buc, Test EKG de efort–1 buc, Trusa de resuscitare -1buc
- Lot 14 Electrocautere - Electrocauter sau aparat cu electrocauter cu radiofrecventa pentru chirurgie ambulatorie -1 buc, Electrocauter dermatologic cu radiofrecventa – 1 buc, Cardiotocograf – 1 buc, Electrocauter dermatologic cu radiofrecventa – 1 buc
- Lot 15 Diverse aparate si produse medicale - Biomicroscop – 1 buc, cutie cu lentile si lame de proba -1 buc, lentile Volk–1 buc, optotip–1 buc, tonometru non contact–1 buc
- Lot 16 Echipamente medicale - Aspirator chirurgical–1 buc, Sistem video bronhoscop-1 buc, Spirometru-1 buc, Videorectoscop–1buc, Poligraf CPAP–1 buc, Aspirator chirurgical–1 buc, masa ginecologica electrica–1 buc
- Lot 17 Echipamente ORL - Fibroscop nazo - faringo laringian flexibil–1 buc, Unit ORL cu accesorii–1 buc
- Lot 18 Autoclav – 1 buc
Valoarea estimata fara TVA a contractului de achizitie publica: 2.781.014,71 lei fara TVA
Orice operator ec. interesat are dreptul de a solicita clarific. sau inf. suplim. in legatura cu docum. de atribuire, cu respect. termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de particip. si fisa de date a achizitiei - Sect. I.1), respectiv nr. de zile pana la care se pot solicita clarific. inainte de data limita de depunere a ofertelor: 20 zile. Raspunsurile la solic. de clarif. cu privire la doc. de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sect. " Documentatie, clarificari si decizii" din cadrul anuntului de participare. Autoritatea contractanta stabileste urm. termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicit. de clarificare/inf. suplim.: termenul limita este 11 zile inainte de data limita de depun. a ofertelor precizata in anuntul de participare.