Obiectul viitoarelor contracte de achiziţii îl reprezintă furnizarea de echipamente şi dotări pentru atelierele de practică: electronică-automatizari, electric, auto, mecanic, care vor contribui la desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor unităţilor de invăţământ din Municipiul Bacau şi la îndeplinirea indicatorilor proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ...
Obiectul viitoarelor contracte de achiziţii îl reprezintă furnizarea de echipamente şi dotări pentru atelierele de practică: electronică-automatizari, electric, auto, mecanic, care vor contribui la desfăşurarea în bune condiţii a activităţilor unităţilor de invăţământ din Municipiul Bacau şi la îndeplinirea indicatorilor proiectului "Dotarea cu mobilier, materiale didactice şi echipamente digitale a unităţilor de învăţământ preuniversitar şi a unităţilor conexe din Municipiul Bacău", cod F-PNRR-Dotari-2023-4055.
Documentaţia de atribuire face referire la furnizarea de echipamente şi dotări pentru atelierele de practică: electronică-automatizari, electric, auto, mecanic, împărţite pe 4 LOTURI, în valoare totală cumulată de: 645.300,00 lei fără TVA, detaliată astfel:
lotul 1 Echipamente specifice atelierelor mecanică/ electronică/ automatizări - 78.700,00 lei (fără TVA)
lotul 2 Truse / plăci / seturi de învăţare, ateliere mecanică/ electronică/ automatizări - 182.300,00 lei (fără TVA)
lotul 3 Echipamente şi dotări atelier auto - 247.800,00 lei (fără TVA)
lotul 4 Strung CNC - 136.500,00 lei (fără TVA)
În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (1) şi (2) din HG 395/2016, să se stabilească următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări:
a) termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări: 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
b) termenul in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 8 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.